تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

قیمت بیت کوین امروز ۱۴۰۰/۰۷/۱۹

امروز ۱۹ مهرماه قیمت بیت کوین با ۱.۵۷ درصد رشد نرخ به ۵۵،۵۲۵ دلار معادل ۱،۵۴۶،۸۷۹،۳۸۵ تومان رسید. بیت کوین با ارزش حدود ۱.۰۵ تریلیون دلار، در رتبه ۱ بازار قرار دارد.

کد خبر: ۱۱۱۱۴۶
۱۱:۱۷ - ۱۹ مهر ۱۴۰۰

قیمت بیت کوین امروز

دیدارنیوز ـ بیت کوین همچنان در مسیر صعودی حرکت می‌کند. امروز ۱۹ مهرماه قیمت بیت کوین با ثبت افزایش ۱.۵۷ درصد به ۵۵،۵۲۵ دلار معادل ۱،۵۴۶،۸۷۹،۳۸۵ تومان رسید.

بیت کوین شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۱.۰۵ تریلیون دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۴۳.۹۸ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد و حجم مبادلات روزانه آن ۳۷.۶۱ میلیارد دلار است.

بالاترین قیمت بیت کوین در تاریخ ۲۵ فروردین ۱۴۰۰معادل ۶۴،۸۶۳.۰۹ دلار بوده که همینک %۱۴.۱۶ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحد‌های در گردش بیت کوین ۱۸.۸۴ میلیون و تعداد کل واحد‌های آن ۲۱ میلیون خواهد بود.

قطعی فیسبوک جرقه رشد بازار را زد و بیت‌کوین مقاومت ۵۲ هزار دلار را زد، اما برخلاف پیش‌بینی برخی از کارشناسان این ارز هنوز ۶۰ هزار دلار نشده است. بسیاری از کارشناسان خارجی عقیده دارند بیت‌کوین تا پایان ماه‌های میلادی به ۱۰۰ هزار دلار می‌رسد، اما چه سیگنال‌هایی برای بازار وجود دارد؟

بانک آمریکا به عنوان دومین بانک بزرگ ایالت متحده معتقد است که بیت کوین بزرگ‌تر از آن است که نادیده گرفته شود. تعداد سرمایه‌گذاران بزرگی که به ارز‌های دیجیتال روی آورده‌اند در حال افزایش است و به نظر می‌رسد یکی از عواملی که به افزایش قیمت رمزارز‌ها کمک کرده، نیز همین است.

از محرک‌های صعودی قیمت بیت کوین در روز‌های اخیر یک خبر عنوان می‌شود مبنی بر اینکه شرکت سرمایه‌گذاری میلیاردر معروف جرج سوروس، مالک مقداری بیت کوین است.

برخی تحلیل‌گران معتقدند بیت کوین دیگر تنها یک سرمایه‌گذاری جایگزین نیست و می‌توان از آن در کنار طلا به عنوان یک مانع مهم تورمی یاد کرد. اما از کارشناسان عقیده دارند بیت‌کوین تا پایان سال میلادی رشد زیادی می‌کند، اما این ارز مقاومت‌های زیادی پیش‌رو دارد و فعلا باید منتظر ماند.

در نمودار چهار ساعته محدوده قیمتی ۵۷ هزار دلار هم یک مقاومت برای بیت‌کوین محسوب می‌شود و بعد از آن محدوده ۶۰ هزار دلار یک مقاومت روانی قدرتمند است.

تون ویز (Tone Vays)، تحلیل‌گر و معامله‌گر سرشناس ارز‌های دیجیتال در کانال یوتیوب خود درباره نوسانات قیمت بیت کوین شرح داد. وی اشاره به نشانه‌هایی کرد که حاکی از آمادگی بیت کوین برای ادامه روند صعودی بلند مدت آن است و تارگت بعدی آن، سطح مقاومتی نزدیک به ۵۶۰۰۰ دلار است.

به گفته ویز، مومنتوم بیت کوین در هفته اخیر پس از آنکه در ۴ اکتبر (۱۲ مهر) به زیر ۴۷،۰۰۰ دلار کاهش یافت، منفی شد، اما این ارز دیجیتال در ۱۰ اکتبر (۱۸ مهر) نشانه‌هایی حاکی از صعودی بودن دارد. با این حال، قیمت بیت کوین در ساعات پایانی روز شنبه منجر شد تا مومنتوم آن بیشتر مثبت باشد تا منفی؛ بنابراین اگر بیت کوین از سطح مذکور بگذرد، می‌تواند به سطوح بالاتری دست یابد.

علاوه بر این، این تحلیلگر در این باره افزود که اگر بیت کوین بتواند ۱۲ درصد دیگر افزایش یابد و از سطح مقاومت بعدی خود در ۵۶،۰۰۰ دلار عبور کند، این رمزارز برای ادامه روند صعودی آماده خواهد بود و به دنبال آن، به سقف ۶۵،۰۰۰ دلاری خواهد رسید که در مجموع، از سطوح فعلی، ۳۸ درصد رشد می‌کند. در غیر این صورت، بیت کوین نزولی خواهد شد.

قیمت بیت کوین امروز

منبع: فرادید
برچسب ها: ارز دیجیتال
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی