تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

معرفی داوران بخش سمینار جشنواره نمایش‌های آئینی و سنتی

داوران بخش هشتمین سمینار جشنواره نمایش‌های آئینی و سنتی معرفی شدند. بیستمین جشنواره نمایش‌های آئینی و سنتی از ۹ آذر ماه به دبیری داوود فتحعلی برگزار می‌شود.

کد خبر: ۱۱۱۰۸۷
۱۶:۳۳ - ۱۸ مهر ۱۴۰۰

جشنواره نمایش‌های آئینی و سنتی

دیدارنیوز ـ به نقل از روابط عمومی اداره کل هنر‌های نمایشی، طی حکمی از سوی حمیدرضا اردلان دبیر هشتمین سمینار جشنواره نمایش‌های آئینی و سنتی؛ محمدحسین ناصربخت، لاله تقیان و سودابه فضائلی به عنوان داور‌های این سمینار معرفی شدند.

ستاد برگزاری هشتمین سمینار بین‌المللی نمایش‌های آیینی و سنتی، همزمان با برگزاری بیستمین جشنواره نمایش‌های آیینی وسنتی با دعوت از پژوهشگران داخلی و خارجی در حوزه نمایش‌های آیینی و سنتی، نشست‌های علمی- تحقیقاتی خود را در دو بخش با رویکرد‌های کلاسیک و نظریه‌ها و روش‌شناسی‌های نوین، تطابق‌های علمی جهان‌شمول و نگاه به آینده (آینده پژوهی) برگزار خواهد کرد.

سمینار بیستمین جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی، با بهره‌گیری حداکثری از امکانات فضای مجازی و با توجه به شرایط شیوع کرونا در گستره بین‌المللی برگزار خواهد شد.

اخبار، رویداد‌ها و همچنین کتاب‌ها و عکس‌های دوره‌های پیشین این رویداد به نشانی https://irtf.theater.ir قابل دسترسی است. بیستمین جشنواره نمایش‌های آئینی و سنتی از ۹ آذر ماه به دبیری داوود فتحعلی بیگی برگاز می‌شود.

بیستمین جشنواره نمایش‌های آئینی و سنتی از ۹ آذر ماه به دبیری داوود فتحعلی برگزار می‌شود.

برچسب ها: تئاتر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی