تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

واکنش رئیس پیشین صدا و سیما به بازتاب‌ حضورش در مراسم معارفه پیمان جبلی

محمد سرافراز، رئیس پیشین صدا و سیما به ماجرای حضور خود در مراسم تکریم عبدالعلی علی‌عسگری و معارفه پیمان جبلی واکنش نشان داد.

کد خبر: ۱۱۱۰۷۳
۱۵:۳۹ - ۱۸ مهر ۱۴۰۰

مراسم معارفه پیمان جبلی

دیدارنیوز ـ سرافراز که پس از سیدعزت‌الله ضرغامی و پیش از عبدالعلی علی‌عسگری کمتر از دو سال ریاست سازمان صدا و سیما را بر عهده داشت، روز گذشته یکی از مهمانان مراسم معارفه جبلی بود. این حضور و تصاویری که از آن پخش شد، در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی بازتاب داشت.

مراسم معارفه پیمان جبلی

سرافراز هم در واکنش به این ماجرا در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: «بنده مسئولیتی در رسانه ملی نخواهم داشت، اما اگر رئیس جدید مشورت بخواهد دریغ نخواهم کرد. چگونه می‌توان این رسانه را مستقل، مرجع، الگو، چابک، کارآمد، موثر و فسادستیز کرد تا ناظری فراقوه‌ای برای نهاد‌های حاکمیتی و زبان گویای اقشار مردم و نخبگان شود؟ دشوار، اما شدنی است.»

برچسب ها: صدا و سیما
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی