تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

درگیری جنجالی و حاشیه‌ساز دو بازیکن ایرانی بعد از بازی ایران و امارات!

در بازی ایران و امارات که با برتری یک گله تیم ملی کشورمان به اتمام رسید، دو بازیکن تیم ملی درگیری شده و حاشیه ساز شدند. 

کد خبر: ۱۱۱۰۷۰
۱۵:۳۴ - ۱۸ مهر ۱۴۰۰

درگیری دو بازیکن تیم ملی

دیدارنیوز -  میزان روز گذشته نوشته بود: تیم‌های ملی فوتبال امارات و ایران پانزدهم مهرماه، در چارچوب بازی هفته سوم گروه A مقدماتی جام جهانی در قاره آسیا به مصاف هم رفتند که در جریان این مسابقه بحث کلامی میان شجاع خلیل‌ زاده و امید نورافکن به وجود آمد.

میزان از توضیح بیشتر درباره مجادله دو ملی پوش خودداری کرده و هیچ تصویری هم از این صحنه منتشر نشده است. امید نورافکن بین نیمه بازی ایران و امارات تعویض شد و به جای او علی قلی زاده که گزینه هجومی اسکوچیچ است، به میدان آمد. به نظر نمی رسد تعویض امید نورافکن در بازی مقابل امارات انضباطی باشد چرا که نورافکن در دقیقه 43 این دیدار، کارت زرد گرفت و اسکوچیچ به خاطر اینکه تیمش 10 نفره نشود و همچنین تیم ملی در نیمه دوم احتیاج به گل داشت این بازیکن را تعویض کرد.

رسانه های دیگر به خاطر حساسیت بازی تیم ملی ایران مقابل تیم ملی کره جنوبی، به این موضوع نپرداختند ولی برابر با گزارشی که به خبرنگار طرفداری رسیده، موضوع خاصی بین این دو بازیکن ملی پوش نبوده و فقط یک بحث ساده بین نورافکن و شجاع اتفاق افتاده که همان لحظه هم تمام شده است.

با اعلام ترکیب تیم ملی ایران مقابل کره جنوبی مشخص خواهد شد دراگان اسکوچیچ چه واکنشی به دعوای کلامی شجاع خلیل زاده و امید نورافکن نشان می دهد.

منبع: طرفداری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی