تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

آخرین اخبار رتبه بندی معلمان؛ نحوه ارتقای رتبه معلمان برای افزایش حقوق

احمد حسین فلاحی، نماینده مردم همدان در مجلس گفت: به ازای هر ارتقای در رتبه «معلم پایه به معلم ارشد ۲۵درصد» به مجموع حقوق دریافتی معلمان افزوده خواهد شد.

کد خبر: ۱۱۱۰۶۱
۱۵:۰۹ - ۱۸ مهر ۱۴۰۰

آخرین اخبار رتبه بندی معلمان

دیدارنیوز ـ احمد حسین فلاحی، نماینده مردم همدان در مجلس با اشاره به آخرین تصمیمات مجلس در خصوص روند تصویب لایحه رتبه‌بندی معلمان گفت: بعد از فراز و نشیب‌های فراوان لایحه رتبه‌بندی معلمان برای ورود به صحن، ۳۱شهریورماه در سامانه قوانین مجلس ثبت شد تا برای تصویب راهی صحن شود.

وی ادامه داد: این لایحه در سامانه کدگذاری شده و به زودی نمایندگان نظر نهایی خود را اعلام خواهند کرد. شور اول این لایحه با رای قاطع ۹۴ درصدی مصوب شد تا فرآیند رتبه‌بندی معلمان از حیث مهارت، توانمندی و دانش در دستور کار قرار بگیرد.

این نماینده مجلس افزود: نهایتا کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تدابیری را برای حل این مشکلات در نظر گرفت تا از یک طرف منابع لازم و از سوی دیگر مکانیسم پرداخت‌ها مشخص شود. بر اساس این مکانیسم، دریافتی معلمان نباید کمتر از ۸۰ درصد حقوق هیات علمی باشد.

وی خاطر نشان کرد: بر اساس تصمیم کمیسیون آموزش به ازای هر ارتقای در رتبه «معلم پایه به معلم ارشد به ترتیب ۲۵درصد»، «معلم ارشد به معلم خبره، ۲۰درصد»، «معلم خبره به سرآمد، ۱۵ درصد»، «معلم سرآمد به استاد معلم، ۱۰ درصد» و در باقی موارد، ۵درصد به مجموع حقوق دریافتی معلمان افزوده خواهد شد.

منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
الان ۳۱ سال سابقه دارم شما رابه خدالااقل آخر عمری یک فکری به حال ما کنید وطرح رتبه بندی را زودتر اجرا کنید دیگراین ماه وآن ماه نکنید قراربودکه شروع سال جدیداجراشود والن گفتید شهریور باز می خواهید کی تاریخ شروع بزنید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
0
1
شما رابه خدا چقدر تاریخ راهی جلو می برید ۳۱ سال سابقه که حتی زن وبچه هایش به خاطرحقوق کم به اواحترام نمی گذارند
درد ما رابه که بگوییم رتبه بندی رازودتر اجراکنید ما که مردیم از وعده های دروغ
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی