تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

خواهش منصوریان از عنایتی و بازیکنان هوادار

علیرضا منصوریان سرمربی نفت آبادان که تست کرونایش مثبت اعلام شده و با بازیکنان هوادار و عنایتی دیدار داشته از آن‌ها خواست تست دهند.

کد خبر: ۱۱۱۰۲۷
۱۲:۰۸ - ۱۸ مهر ۱۴۰۰

منصوریان

دیدارنیوز - علیرضا منصوریان، سرمربی تیم صنعت نفت آبادان از ابتلای خود به ویروس کرونا خبر داد و حالا با توجه به تقابل دوستانه با تیم هوادار، از سرمربی و بازیکنان این تیم درخواستی دارد.

منصوریان در خصوص چگونگی ابتلای خود به کرونا گفت: متاسفانه تست کرونای من در حالی مثبت اعلام شد که اصلا نمی دانستم به این ویروس مبتلا شدم. سینوس های من همیشه قبل از فصل بهار و پاییز عود می کند و دچار سردرد می شوم. اینبار که دچار سردرد شدم تست دادم که متاسفانه مثبت اعلام شد. از رضا عنایتی و بازیکنان تیم هوادار عذرخواهی می کنم که در جریان بازی دوستانه با هوادار با آنها برخورد داشتم و به خاطر علاقه ای که به آقا رضا و شاگردانش داشتم با آنها دیده بوسی کردم. خواهش من از رضا عنایتی و بچه های تیم هوادار این است که تست بدهند.

 


بیشتر بخوانید: هادی چوپان به مقام سوم مستر المپیا رسید!


 

سرمربی صنعت نفت ادامه داد: شب پیش از اینکه تست کرونایم مثبت اعلام شود حالم خوب بود و حتی شب قبل تر در رستوران خود میزبان احمد رضا عابدزاده بودم و با هم شام خوردیم. اما دیروز سردرد شدید گرفتم و تست PCR دادم که متاسفانه نتیجه تست مثبت اعلام شد. به هر صورت از همه دوستانی که پیام دادند و برایم آرزوی سلامتی کردند تشکر می کنم و امیدوارم کسانی که به این ویروس مبتلا شده اند به سرعت سلامتی خود را به دست بیاورند.

برچسب ها: منصوریان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی