تیتر امروز

هشدار اردن؛ نتانیاهو می‌خواهد آمریکا را وارد تقابل با ایران کند
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار اردن؛ نتانیاهو می‌خواهد آمریکا را وارد تقابل با ایران کند

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش
یادداشت اختصاصی دیدار؛ چالش ایران و اسرائیل از زاویه‌ای دیگر

شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش

برخی حقایق، معادلات، ملاحظات، مراودات و هماهنگی‌های خاص بین‌المللی در میانه‌های آتش بین ایران و اسرائیل، جان مایه یادداشت اسفندیار عبداللهی است که آینده روابط ایران با آمریکا و اسرائیل را تصویر...
اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

ارزاقی، رمان‌نویسی است که از ابتدا درد و دغدغه مهاجرت داشته و در تک‌تک آثارش این دغدغه‌مندی ملموس است؛آنچه می‌خوانید توضیحی است که حامد شجاعی بر سفرنامه این نویسنده نوشته است.

فدراسیون فوتبال یا کنفدراسیون فوتبال آسیا کدام دروغ می‌گویند؟

بازی ایران و کره جنوبی احتمالا بدون حضور تماشاگر برگزار می شود. کنفدراسیون فوتبال آسیا مدعی است دلیل این کار، نرسیدن نامه از ایران است و فدراسیون ادعا دارد به موقع مکاتبه کرده و این AFC است که احتمال دارد دقیقه 90 اعلام کند بازی بدون تماشاگر برگزار می شود!

کد خبر: ۱۱۱۰۲۰
۱۱:۳۱ - ۱۸ مهر ۱۴۰۰

فدراسیون فوتبال

دیدارنیوز - در حالی که مقام رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا عصر جمعه در گفتگوی تلفنی با خبرنگار طرفداری به صراحت تاکید کرد فدراسیون فوتبال ایران تا روز چهارشنبه، ششم اکتبر هیچ نامه‌ای به صورت رسمی مبنی بر حضور تماشاگران در استادیوم به AFC نداده بود و طبق قانون باید ۱۴ روز قبل نامه ارسال می‌شد و در غیر این صورت امکان میزبانی با حضور تماشاگران وجود ندارد، فدراسیون فوتبال امروز مدعی شد خیلی پیش‌تر از این مکاتبه رسمی کرده است. ابتدا این ادعا را حسن کامرانی فر طرح کرد و مدعی شد حتی اگر لازم باشد مدرک رو می‌کند و سپس حسین شریفی مدعی شد مکاتبه انجام شده است.

این وسط یکی راست نمی‌گوید. یا مقام رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا که البته دلیلی برای دروغ گفتن ندارد و یا فدراسیون فوتبال ایران که امیدواریم با انتشار نامه‌ای که مدعی است خیلی پیش‌تر برای کنفدراسیون ارسال کرده، موضوع را شفاف و روشن کند.

فدراسیون فوتبال ایران تا پایان وقت اداری روز ششم اکتبر، برابر با چهارشنبه گذشته هیچ نامه‌ای در این خصوص برای کنفدراسیون فوتبال آسیا نفرستاده بود. البته سایت رسمی فدراسیون فوتبال امشب تنها برای چند دقیقه نقل قولی از حسین شریفی مدیر روابط عمومی خود را منتشر کرد که گفته بود فدراسیون هفتم اکتبر نامه مجددی به کنفدراسیون فوتبال آسیا زده است. روی سایت فدراسیون این نقل قول از حسین شریفی قرار گرفت:

 ۲۱ سپتامبر نخستین مکاتبه برای بازی با کره جنوبی انجام شد که اعلام شد می‌خواهیم از تماشاگران استفاده کنیم. با پیگیری‌های انجام شده و تاکید عزیزی خادم باعث شد تمام استاندار‌ها را رعایت کنیم؛ استاندارد‌هایی که وزارت بهداشت و فیفا تعیین کرده بودند. در مکاتبه دوم ما که ۷ اکتبر بود به AFC اعلام کردیم شرایط حضور تماشاگران چگونه است و با دستگاه‌های داخلی هم هماهنگی شد.

فدراسیون دقایقی بعد این بخش از گفته‌های حسین شریفی را از پایگاه خبری خود حذف کرد چرا که احتمالا پیش بینی کرد با واکنش تند کنفدراسیون فوتبال آسیا روبرو می‌شود.

شب گذشته رسانه طرفداری به نقل از یکی از مقامات ارشد کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد فدراسیون فوتبال ایران که باید ۱۴ روز قبل از بازی با کره جنوبی، به صورت رسمی و کتبی به AFC نامه می‌زد و اعلام می‌کرد قصد دارد بازی خانگی اش مقابل کره جنوبی را با حضور تماشاگران برگزار کند، تا روز چهارشنبه ششم اکتبر هیچ نامه‌ای در این خصوص نفرستاده و با این حساب احتمال حضور تماشاگران در این بازی، ضعیف است.  

منبع: طرفداری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی