تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

مورینیو: بیشتر از ۱۰ سال قبل احساس مربی بودن می‌کنم

ژوزه مورینیو، سرمربی رم، می‌گوید الان بیشتر از زمانی که با اینتر فاتح سه‌گانه شده احساس مربی بودن دارد.

کد خبر: ۱۱۰۸۹۲
۱۰:۴۲ - ۱۷ مهر ۱۴۰۰

مورینیو سرمربی تیم رم

دیدارنیوز - شاگردان مورینیو با کسب ۱۵ امتیاز از هفت بازی در رده چهارم جدول رده‌بندی سری A قرار دارند و با دو پیروزی متوالی برابر زوریا در لیگ کنفرانس اروپا و امپولی در مسابقات داخلی به وقفه دیدار‌های ملی رفتند.

این مربی پرتغالی دو قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را با پورتو و اینتر در کارنامه دارد و در عین حال سه قهرمانی لیگ برتر، سه قهرمانی لالیگا و دو اسکودتو را نیز در طول دوران حرفه‌ای خود به دست آورده است. او همچنین چهار بار به عنوان بهترین مربی دنیا انتخاب شده، اما باور دارد که در فصل ۲۲-۲۰۲۱ بهتر از هر زمان دیگری است.

مورینیو به اسکویر ایتالیا گفت: «امروز بیشتر از ۱۰ یا ۲۰ سال قبل احساس مربی بودن دارم. اگر یک مربی پیشرفت نکند به این دلیل است که اشتیاقش را از دست داده و روحیه‌ای که به پیشرفت هر روزش کمک می‌کرده را دیگر با خود ندارد. این کاری نیست که سن یا شرایط بدنی نقشی اساسی در آن ایفا کند. این کار برعکس کار بازیکنان است. فقط تجربه است که می‌تواند شما را به بازیکن بهتری تبدیل کند. من فقط به بازی بعدی فکر می‌کنم. تمام دیدار‌هایی که انجام دادم و جام‌هایی که بردم در یادم هستند و وقتی بازنشسته شدم وقت دارم به بررسی آن‌ها بپردازم. حالا فقط به بازی بعدی فکر می‌کنم.»

او درباره شرایط حضورش در رم اظهار داشت: «من دوست دارم باشگاه را به قهرمانی برسم، چون یک باشگاه با قهرمانی زنده است و چنین اتفاقی می‌تواند باعث افزایش اشتیاق هواداران شود. من درک می‌کنم که عشق آن‌ها به رم فراتر از جام‌هاست و اشتیاقی همیشگی است. اما جای قهرمانی در این باشگاه خالی است و ما در حال کار روی پروژه‌ای برای کسب جام هستیم. اگر این قهرمانی در زمان حضور من به دست بیاید  عالی خواهد بود. اگر این اتفاق رخ ندهد هم همکاری در طول ساخت آینده که رویای همه است بسیار زیبا و جذاب است.»

منبع: ورزش 3
برچسب ها: مورینیو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی