تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
امیرعبداللهیان در نشست مطبوعاتی در بیروت:

پیام‌های شفاهی آمریکا و ادعاهای سه کشور اروپایی ملاک عمل ما نیست

وزیر امور خارجه گفت: در صورت وجود نیت واقعی در طرف‌های مقابل و بازگشت همه آنها به تعهدات خود، تهران هم به تعهدات خود بازمی‌گردد و پیام‌های شفاهی ایالات متحده آمریکا و ادعاهای بدون عمل سه کشور اروپایی برای بازگشت ما به مذاکرات ملاک نیست.

کد خبر: ۱۱۰۸۱۳
۱۵:۳۹ - ۱۵ مهر ۱۴۰۰

پیام‌های شفاهی آمریکا و ادعاهای سه کشور اروپایی ملاک عمل ما نیست

دیدارنیوز: حسین امیرعبداللهیان که به لبنان سفر کرده است، بعدازظهر پنجشنبه در نشست خبری مشترک با عبدالله بوحبیب همتای لبنانی خود درباره مذاکرات هسته ای و شرایط بازگشت ایران به مذاکرات افزود: معتقدیم مذاکره‌ای که حقوق و منافع ملت را تامین کند، مورد توجه ایران است. 

وی تاکید کرد: در صورت وجود نیت واقعی در طرف‌های مقابل و بازگشت همه آنها به تعهدات خود، تهران هم به تعهدات خود بازمی‌گردد و پیام‌های شفاهی آمریکا و ادعاهای بدون عمل سه کشور اروپایی برای بازگشت ایران به مذاکرات ملاک نیست.

وزیر امور خارجه ادامه داد: بر اساس اقدامات عملی طرف های مقابل از جمله لغو تحریم‌ها و بازگشت طرف‌های مقابل به تعهداتشان تصمیم‌گیری و عمل می کنیم.

امیرعبداللهیان خاطرنشان کرد: در توافق هسته ای ایران تنها کشوری است که تا آخرین لحظه به تعهداتش پایبند بوده و این روش را در صورت رفتار متقابل طرف‌های برجام احیا خواهیم کرد.

وی در ادامه این نشست خبری مشترک آمادگی ایران را برای کمک به لبنان اعلام کرد.

 

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی