تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...

دیپلماسی دوبنده؛ تیم ملی کشتی ایران به آمریکا دعوت شد!

نمایش خیره‌کننده تیم ملی کشتی آزاد ایران در مسابقات جهانی نروژ باعث شده آزادکاران ایران به آمریکا دعوت شوند.

کد خبر: ۱۱۰۷۶۱
۱۶:۵۸ - ۱۴ مهر ۱۴۰۰

تیم ملی کشتی ایران به آمریکا دعوت شد!

 

دیدارنیوز ـ سرویس ورزشی: در پایان مسابقات جهانی کشتی آزاد در نروژ، تیم ملی ایران موفق شد با کسب ۷ مدال به مقام سوم تیمی دست پیدا کند. درخشش دوباره کشتی ایران در این مسابقات موجب اتفاق جالبی شده است.
در حاشیه این مسابقات علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی ایران و بروس بومگارتنر رئیس فدراسیون کشتی ایالات متحده آمریکا با هم دیداری داشتند و در این دیدار بومگارتنر به صورت رسمی از تیم ملی کشتی ایران برای انجام یک مسابقه با تیم ملی کشتی آمریکا دعوت کرد. زمان این مسابقه جذاب در اسفند ماه یعنی اوایل سال ۲۰۲۲ تعیین شده است و به نظر می‌آید اگر ایران به این دعوت، پاسخ مثبت دهد، مسابقه جذابی اتفاق بیفتد و توجه بسیاری را در دنیا به خود جلب کند. کشتی ایران و آمریکا پیش از این نیز مسابقه تیمی دوستانه داشته‌اند و این بار دوئل دوستانه آنها در شهر دالاس روی دهد.
جالب است که در مسابقات نروژ، یک بار دیگر هم نام و خاطره بروس بومگارتنر زنده شد. پس از قهرمانی امیر حسین زارع در فوق‌سنگین، همه به یاد مدال طلای پهلوان فقید علیرضا سلیمانی افتادند که در سال ۱۹۸۸ در مارتینی سوئیس با غلبه او بر بومگارتنر رخ داد.
حالا بومگارتنر یک درخواست جذاب به کشتی ایران داده که می‌تواند حتی به دیپلماسی بین دو کشور نیز کمک کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
Hassan
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵
0
0
خداخانه سیاستمداران پست وکینه توزرابه خاک سیاه بنشاند!!!
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی