تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

سوارز: دیدن بارسلونا در شرایط دردناک است

لوییس سوارز، ستاره سابق بارسلونا دوباره به مدیران و کادر فنی این باشگاه تاخته و از آنها انتقاد کرد.

کد خبر: ۱۱۰۷۳۹
۱۴:۴۶ - ۱۴ مهر ۱۴۰۰

سوارز: دیدن بارسلونا در شرایط دردناک است

دیدارنیوز - بیش از یک سال از جدایی لوییس سوارز از بارسلونا سپری شده و این بازیکن هنوز دل پری از باشگاه سابق خود دارد. لوییس سوارز که هفته گذشته بعد از گلزنی مقابل بارسلونا با حرکات دست خود به رونالد کومان طعنه زد، حالا در مصاحبه ای مدعی شد کادر فنی بارسا به او احترامی کرده و لوییس سوارز را به زمین تمرینی سوم بارسلونا و دور از بازیکنان فرستاده اند.

لوییس سوارز گفت: "جدایی از بارسلونا؟ من فکر می کنم مستحق چنین رفتاری نبودم. اگر کمی اقتدار داشتید، رو در رو و مستقیم همه چیز را برای من توضیح می دادید. آنگاه لازم نبود به من بگویید که اگر فسخ قرارداد تا چهارشنبه انجام نشود، برای بازی با ویارئال روی من حساب خواهید کرد. آنها من را برای تمرین به زمین سوم که در فضایی جداگانه است فرستادند و این مواردی است که هیچ کس فراموش نمی کند

دیدن آنچه در حال حاضر در باشگاه بارسلونا در حال رخ دادن است برایم به عنوان یک هوادار دردناک است، زیرا من علاقه زیادی به ایم باشگاه داشتم و بارسلونا همه چیز به من داد. آنها در برهه سختی از دوران حرفه ایم به من اعتماد کردند. من نیز به خاطر برای دوستانی که آنجا دارم و برای افرادی که در داخل این باشگاه کار می کنند ناراحتم و دیدن بارسلونا در این وضعیت برایم دردآور است.

سال گذشته برایم عجیب بود که به نوکمپ بازگردم و لیونل مسی را به عنوان رقیب ببینم. حالا نیز دیدن لئو با پیراهن تیمی جز بارسا برای من عجیب بود، اما به دلایلی این اتفاقات رخ می دهد. حالا مسی در پاریس است و من در اتلتیکو، اما همین چندی پیش هر دو در بارسلونا هم تیمی بودیم."

منبع: ورزش 3
برچسب ها: لوئیز سوارز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی