تیتر امروز

عمان حادثه اصفهان را محکوم کرد/ رئیس کمیسیون اروپا خواستار خویشتن‌داری شد/ مخالفت چین با تشدید تنش‌ها
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

عمان حادثه اصفهان را محکوم کرد/ رئیس کمیسیون اروپا خواستار خویشتن‌داری شد/ مخالفت چین با تشدید تنش‌ها

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

عزت‌الهی: برابر کره دیگر اخراج نمی‌شوم

شرایط نسبت به چهار سال پیش که در بازی با کره جنوبی اخراج شدم خیلی فرق کرده و تجربه من هم خیلی نسبت به چهار سال پیش فرق کرده است. بازی مهم و پرفشاری خواهد بود و باید از حالا از نظر ذهنی آماده باشیم و مطمئن هستم دیگر اشتباه چهار سال پیش را انجام نمی‌دهم

کد خبر: ۱۱۰۷۱۰
۱۲:۱۵ - ۱۴ مهر ۱۴۰۰

عزت‌الهی: برابر کره دیگر اخراج نمی‌شوم

دیدارنیوز - سعید عزت‌اللهی در آستانه دو دیدار حساس تیم ملی مقابل امارات و کره جنوبی درباره شرایط موجود صحبت کرده است. خلاصه ای از مصاحبه هافبک ملی پوش ایران را بخوانید:

قطعاً همه بازی‌ها در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی، مهم و سخت است. نمی‌توان هیچ حریفی را دست کم گرفت و این دو بازی هم خیلی سخت و مهم است. ما باید به این فکر کنیم که برای صعود به جام جهانی از همه بازی‌ها با دست پر خارج شویم و سخت کار کنیم. حتی اگر بتوانیم با تلاش این دو بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم، نباید همه چیز را تمام شده بدانیم. قطعاً تا روز آخری که صعودمان صد درصد نشده، نمی‌توانیم مطمئن باشیم، چون فوتبال غیر قابل پیش‌بینی است. برای همین فعلاً باید تمرکز ما روی همین دو بازی باشد تا ببینیم در آینده چه پیش می‌آید.

شرایط نسبت به چهار سال پیش که در بازی با کره جنوبی اخراج شدم خیلی فرق کرده و تجربه من هم خیلی نسبت به چهار سال پیش فرق کرده است. بازی مهم و پرفشاری خواهد بود و باید از حالا از نظر ذهنی آماده باشیم و مطمئن هستم دیگر اشتباه چهار سال پیش را انجام نمی‌دهم و درس بزرگی برای من بود. بازی (ایران - کره جنوبی) پرفشار و سخت است و یک فینال زودرس برای صعود خواهد بود. ما در خانه بازی می‌کنیم و باید برای پیروزی بازی کنیم و همه تلاش‌مان را به کار بگیریم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی