تیتر امروز

رئیس‌جمهور به شهادت رسید/ ولادیمیر پوتین: رئیسی دوست واقعی روسیه بود
سقوط بالگرد ابراهیم رئیسی در آذربایجان شرقی (بروزرسانی می‌شود)

رئیس‌جمهور به شهادت رسید/ ولادیمیر پوتین: رئیسی دوست واقعی روسیه بود

روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه، بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در آذربایجان شرقی دچار سانحه شد و صبح روز دوشنبه رئیس جمعیت هلال احمر از پیدا شدن لاشه بالگرد خبر داد. متاسفانه ابراهیم رئیسی...
اندیشکده آمریکایی: برای شکست روسیه در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد(قسمت اول)
از چشم جهان (۱۵۰)

اندیشکده آمریکایی: برای شکست روسیه در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد(قسمت اول)

تازه‌ترین بسته حمایتی در حوزه امنیت ملی آمریکا در قبال اوکراین، که در آوریل امسال تصویب شد، به دولت جو بایدن رئیس جمهور آمریکا اجازه می‌دهد، برای ادامه حمایت از اوکراین علیه تجاوز روسیه، به تولید...

عربستان - ژاپن: با ظرفیت کامل هواداران برگزار می‌شود!

وزارت ورزش عربستان اعلام کرد دیدار برابر ژاپن در ورزشگاه ملک عبدالله، با ظرفیت کامل تماشاگران برگزار می شود.

کد خبر: ۱۱۰۶۸۷
۱۰:۳۳ - ۱۴ مهر ۱۴۰۰

جام جهانی قطر

دیدارنیوز - به نقل از الشرق الاوسط، تیم ملی فوتبال عربستان در یکی از حساس ترین بازی های هفته سوم انتخابی جام جهانی در آسیا پنج شنبه از ژاپن پذیرایی خواهد کرد.

فدراسیون فوتبال عربستان در فصل جاری به همه باشگاه ها اجازه داد که از ۶۰ درصد ظرفیت ورزشگاه های خود برای هواداران بهره گیرند و این در حالی است که ورزش ورزش عربستان اجازه داد که دیدار برابر ژاپن استثنائا با ظرفیت ۱۰۰ درصد حضور تماشاگران برگزار شود.

ظرفیت ورزشگاه ملک عبدالله در جده ۶۲ هزار نفر است و به این ترتیب ورزشگاه در بازی حساس برابر ژاپن پر خواهد شد و این برای نخستین بار بعد از شیوع کرونا در عربستان است که یک ورزشگاه پر از تماشاگر خواهد شد.

البته وزارت ورزش عربستان اعلام کرد که به افراد زیر ۱۲ سال اجازه حضور در ورزشگاه داده نمی شود و تنها کسانی می توانند بازی را از نزدیک تماشا کنند که هر دو دوز واکسن کرونا را دریافت کرده باشند.

منبع: طرفداری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی