تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

داده‌های ۱.۵ میلیارد کاربر فیس بوک برای فروش عرضه شد

به دنبال اختلال‌های اخیر در اپلیکیشن‌های فیس‌بوک، راشا تودی افشا کرد که اطلاعات خصوصی بیش از ۱.۵ میلیارد کاربر فیس بوک توسط هکر‌ها برای فروش عرضه شده است.

کد خبر: ۱۱۰۶۱۰
۰۹:۵۱ - ۱۳ مهر ۱۴۰۰

فروش داده‌های کاربران فیس بوک

دیدارنیوز ـ به گزارش سیتنا، همچنین طبق اطلاعات Privacy Affairs داده‌های عرضه شده برای فروش شامل نام کاربران، ایمیل، شماره موبایل، موقعیت مکانی، جنسیت و نام کاربری افراد است. داده‌ها جدید و مربوط به ۲۰۲۱ هستند.

این در حالی است که رسانه‌ها از افت شدید ارزش سهام فیس بوک پس از انتشار خبر اختلالات در سرویس‌های آن خبر داده اند.

از سوی دیگر بر اساس گزارش نیویورک تایمز، تجهیزات اداری و ابزار مربوط به ارتباطات داخلی فیسبوک نیز از دسترس خارج شده اند و اکثر کارکنان فیس بوک قادر به کار نیستند.

زد دی نت نیز به نقل از یک کاربر ردیت که مدعی است یکی از کارکنان فیس بوک بوده اعلام کرده این یک حمله نیست بلکه این اختلال از تغییری اشتباه در تنظیمات ناشی شده است.

اختلال در سرویس‌های فیس بوک در حالی رخ داده که این شرکت به تازگی تحت فشار شدید کنگره آمریکا است.

در همین رابطه فرانسیس هوگن که قبلاً به عنوان مدیر تولید در تیم اخبار جعلی مدنی فیس بوک فعالیت می‌کرد راز‌های پنهان این شرکت را فاش کرده. او افشاگری است که اسناد مربوط به تحقیق وال استریت ژورنال و جلسه استماع سنای آمریکا درباره آسیب اینستاگرام به دختران نوجوان را ارائه داده است.

نشریه وال استریت ژورنال گزارش‌هایی مبتنی بر اسناد داخلی و ایمیل‌های فیس بوک منتشر کرد که نشان می‌داد این شبکه اجتماعی با ایجاد تغییراتی در الگوریتم محتوا به دوقطبی شدن فضای آنلاین دامن زده است. همچنین این اسناد نشان داد فیس بوک اقدامات لازم برای مقابله با محتوای تردید درباره واکسیناسیون را اتخاذ نکرده و علاوه بر این موارد از آسیب اینستاگرام به سلامت ذهنی دختران نوجوان نیز آگاه بوده است.

هوگن قرار است روز سه شنبه در مقابل یکی از کمیته‌های زیرمجموعه سنا حاضر شود و درباره تحقیقات این شرکت در زمینه تأثیر اینستاگرام بر کاربران جوان شهادت دهد.

منبع: شفقنا
برچسب ها: فیس بوک
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی