تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش
یادداشت اختصاصی دیدار؛ چالش ایران و اسرائیل از زاویه‌ای دیگر

شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش

برخی حقایق، معادلات، ملاحظات، مراودات و هماهنگی‌های خاص بین‌المللی در میانه‌های آتش بین ایران و اسرائیل، جان مایه یادداشت اسفندیار عبداللهی است که آینده روابط ایران با آمریکا و اسرائیل را تصویر...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
لحظه به لحظه با آزادکاران ایرانی در نبرد جهانی؛

سومین طلای ایران در نروژ، کامران قاسم پور غول روسی را شکست داد

با درخشش فوق العاده که کشتی گیران ایرانی در 4 وزن دوم مسابقات جهانی نروژ داشتند، منتظر نبردهای جذاب علیرضا سرلک، امیرمحمد یزدانی، محمد نخودی و کامران قاسمپور برای کسب مدال طلا هستیم؛ که سرلک، امیر محمد یزدانی و محمد نخودی موفق به کسب مدال نقره شدند و کامران قاسم پور سومین طلای ایران را از آن خود کرد.

کد خبر: ۱۱۰۵۹۸
۲۰:۱۱ - ۱۲ مهر ۱۴۰۰

 

سومین طلای ایران در نروژ، کامران قاسم پور غول روسی را شکست داد

 

دیدارنیوز: از لحظاتی پیش نبرد علیرضا سرلک در وزن 57 کیلوگرم با حریف آمریکایی آغاز شد اما این مبارزه با پیروزی حریف به پایان رسید و سرلک این مسابقه را پنج به سه واگذار کرد و موفق به دریافت مدال نقره شد.

سرلک روز گذشته پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۱۱ بر صفرجوزپه ویلارو از اکوادور را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۷ بر ۶ از سد آریان تسیوترین از بلاروس گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. سرلک در این مرحله سلیمان آتلی دارنده مدال نقره جهان از ترکیه را با نتیجه ۷ بر ۴ از پیش رو برداشت و راهی دیدار فینال شد.

 

امیر محمد یزدانی در وزن 65 کیلوگرم تا دقایقی دیگر به روی تشک خواهد رفت.

 

لحظه به لحظه با آزادکاران ایرانی در نبرد جهانی؛ دست سرلک به طلا نرسید؛ یزدانی دوم، نقره دوم

محمد یزدانی هم مانند سرلک موفق نشد حریف خود را شکست دهد و از مدال طلا جا ماند و به کسب مدال نقره بسنده کرد.

یزدانی روز گذشته در دور اول با نتیجه ۱۰ بر صفر گابریل جاناتچ از اتریش را مغلوب کرد و در دور بعد با نتیجه ۱۳ بر ۳ مقابل سباستین ریو را از پورتوریکو به برتری رسید. وی در این مرحله مقابل کرزیستوف بینکوفسکی از لهستان با نتیجه ۴ بر ۲ به پیروزی رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

یزدانی در این مرحله نیز با نتیجه ۵ بر ۴ علیبک عثمان اف از قرقیزستان را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت.

در ادامه مسابقات کشتی امشب محمد نخودی در برابر حریفی از کشور آمریکایی قرار گرفت.

لحظه به لحظه با آزادکاران ایرانی در نبرد جهانی؛ دست سرلک به طلا نرسید؛ یزدانی دوم، نقره دوم

محمد نخودی هم در وزن 79 کیلوگرم موفق شد مانند دو هموطن خود یزدانی و سرلک به مدال نقره دست یابد.

نخودی روز گذشته در دور اول با نتیجه ۱۱ بر صفر آرون کانوا از ایتالیا را از پیش رو برداشت و در دور دوم با نتیجه ۸ بر ۴ آرمان آواگایان از ارمنستان را مغلوب کرد. وی در این مرحله با نتیجه ۱۱ بر صفر سیف الدین آلکما از فرانسه را شکست داد و راهی نیمه نهایی شد.نخودی در این مرحله با نتیجه ۶ بر ۵ از سد نیکا کنتچادزه دارنده مدال طلای زیر ۲۳ سال جهان از گرجستان گذشت و راهی دیدار فینال شد.

کامران قاسم پور در وزن 92 کیلوگرم به تشک رفت تا با حریف روسی خود مسابقه دهد.

کامران قاسم پور آخرین کشتی گیر وزن 92 کیلوگرم در مقابل حریف روسی خود موفق شد 8 به 4 حریف خود را شکست دهد و به مدال طلا برسد.

قاسم پور روز گذشته پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۷ بر صفر از سد آن دریل ولاوسف از اوکراین گذشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

وی در دور بعد با نتیجه ۸ بر ۱ ایراکلی متسیتوری دارنده مدال برنز جهان از گرجستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. قاسم پور در این مرحله جی دن کاکس قهرمان جهان از آمریکا را با نتیجه ۳ بر ۳ شکست داد و راهی فینال شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی