تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

پپ گواردیولا قاتل می‌خواهد!

داروین نونیر ستاره بنفیکا مورد توجه چند تیم بزرگ اروپایی از جمله منچسترسیتی قرار گرفته است.

کد خبر: ۱۱۰۵۸۰
۱۸:۳۰ - ۱۲ مهر ۱۴۰۰

پپ گواردیولا

دیدارنیوز - داروین نونیز سال ۲۰۱۹ بود که پنیارول اروگوئه را به مقصد آلمریا در دسته دوم فوتبال اسپانیا ترک کرد، ولی پس از یک فصل بازی راهی بنفیکا شد. جایی که توانسته ارزش هایش را اثبات کند و سه شنبه گذشته موفق شد برابر بارسلونا ۲ گل از سه گل تیمش را به ثمر برساند.

او دقیقه ۲ بازی توانست بنفیکا را پیش بیندازد و در دقیقه ۸۱ نیز از روی نقطه پنالتی گل سوم را به ثمر رساند. از همان موقع این ستاره ۲۲ ساله وارد لیست بسیاری از تیم‌های بزرگ اروپایی شده است. اتلتیکو مادرید و اینتر پیش از این نیز به جذب او علاقه نشان داده بودند، ولی حالا یک رقیب جدی به نام منچسترسیتی دارند.

طبق ادعای دیلی استار، سیتی که با از دست دادن سرخیو آگوئرو نتوانست برای وی جایگزینی مناسب پیدا کند و پروسه انتقال هری کین نیز منتفی شد، به دنبال جذب داروین در انتقالات زمستانی است. ارتباط سیتی و بنفیکا از زمان انتقال ادرسون و روبن دیاس کاملا مطلوب است، ولی مشکل اینجاست که بنفیکا حاضر نیست با رقمی کمتر از ۸۰ میلیون یورو داروین را واگذار کند. او تا ۲۰۲۵ با باشگاه سرخپوش لیسبون قرارداد دارد.

بنفیکا پیش از این نیز ثابت کرده است که ستاره هایش را ارزان واگذار نمی‌کند. ژوائو فلیکس بهترین نمونه است. او دو سال پیش با ۱۲۰ میلیون یورو راهی اتلتیکو شده بود. داروین فصل قبل ۱۴ گل زد و ۱۲ پاس گل داد و امسال نیز توانسته در هشت بازی زننده شش گل باشد.

منبع: ورزش 3
برچسب ها: گواردیولا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی