تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

وزیران خارجه ایران و ارمنستان دیدار و گفتگو کردند

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با همتای ارمنستانی خود دیدار و گفتگو کرد.

کد خبر: ۱۱۰۵۴۷
۱۴:۰۱ - ۱۲ مهر ۱۴۰۰

وزیران خارجه ایران و ارمنستان دیدار و گفتگو کردند

دیدارنیوز: آرارات میرزویان وزیر خارجه ارمنستان که امروز در قالب یک سفر کاری و برای دیدار با دیدار با مقامات کشورمان وارد تهران شده است، با حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه دیدار و گفت و گو کرد.
براساس این گزارش،  انجام گفت و گوهای دوجانبه و رایزنی در خصوص مهم ترین مسائل منطقه ای در دستور کار سفر وزیر امور خارجه ارمنستان به ایران است.
سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت خارجه صبح امروز در نشست خبری درباره سفر وزیر امور خارجه ارمنستان به تهران گفت: سفر وزیر امور خارجه ارمنستان از پیش تنظیم شده و در چارچوب مسائل دوجانبه، گسترش روابط فیمابین در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی و دیگر ابعاد روابط انجام شد. تهران هم با باکو و هم با ایروان روابط خوبی دارد و روابطش با هیچ کشوری برعلیه کشور دیگری نیست و سیاست خارجی ایران هم بر نگاه شمول‌گرا بنا شده است.


منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی