تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
ورناصری در جریان قرائت گزارش زلزله سی‌سخت:

حقوق کارگران شهرداری سی سخت هنوز پرداخت نشده است

نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس با اشاره به گزارش کمیسیون عمران درخصوص زلزله سی سخت به عدم پرداخت حقوق کارکنان سختکوش شهرداری سی سخت اشاره کرد.

کد خبر: ۱۱۰۵۲۷
۱۲:۵۱ - ۱۲ مهر ۱۴۰۰

حقوق کارگران شهرداری سی سخت هنوز پرداخت نشده است

دیدارنیوز: به گزارش خانه ملت، علیرضا ورناصری در نشست علنی امروز (دوشنبه 12 مهرماه) مجلس شورای اسلامی ضمن عرض تسلیت رحلت رسول اکرم (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) و تشکر از کمیسیون عمران مجلس و خسته نباشید به آنها، مطرح کرد: دو نکته را در مورد گزارش زلزله سی سخت مطرح می کنیم؛ نکته اول عدم پرداخت حقوق کارکنان سختکوش شهرداری سی سخت که حدود 80 نفر هستند و در این حادثه آسیب دیده اند که در این گزارش به این موضوع اشاره نشده است. امیدوارم دولت به تعهدات مالی خود در این زمینه عمل کند.

نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس یازدهم ادامه داد: نکته دوم؛ در گزارش کمیسیون عمران درباره سی سخت بخش پادنای اولیای شهرستان سمیرم است که در این حادثه دچار خسارت شده و آسیب دیده است و هم اکنون هم توسط بنیاد مسکن در حال ساخت و ساز است و باید به این بخش هم توجه شود.

ورناصری در ادامه به زلزله اخیر در رشته کوه زاگرس اشاره کرد و گفت: امروز صبح زلزله 5.7 ریشتری در امتداد همان منطقه در رشته کوه زاگرش حد فاصل مرز استان های خوزستان و چهارمحال و بختیاری و شهرستان های کوهرنگ، اندیکا و حوزه انتخابیه بنده اتفاق افتاده است.

وی ادامه داد: ضمن تشکر از همه دست اندرکاران خصوصاً امدادگران هلال احمر که به مناطق آسیب دیده به سرعت سرکشی کردند، برای کم کردن آلام ناشی از زلزله چند نکته را مطرح می کنم.

این نماینده مردم در مجلس در ادامه بیان کرد: محل وقوع این زلزله در دورترین نقاط از جهت دسترسی در مرز هر دو استان خوزستان و چهارمحال و بختیاری است. این مناطق در میان رشته کوه زاگرس مناطق صعب العبور، سخت گذر و بعضاً غیرقابل عبور هستند که با وسایل نقلیه امکان عبور از آنجا نیست و با امداد هوایی باید به آنجا رسیدگی کرد. همچنین این مناطق عمدتاً سردسیر و پوشیده از برف هستند و برودت و سرمای هوا به قدری زیاد است که غیرقابل تحمل است و انتظار داریم در مناطق آسیب پذیر و سنگی روستاییان و عشایر منطقه به سرعت برای رفع مشکلات و تامین مایحتاج مردم از طرف نهادهای مذکور رسیدگی شود.

عبدالرضا مصری نایب رئیس مجلس که ریاست جلسه علنی را برعهده داشت، گفت: امیدواریم مسئولان امر و ستاد مدیریت بحران توجه ویژه ای به این مناطق داشته باشند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
آبژدان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۴
0
0
شهرداری های حوزه انتخابیه آقای ورناصری بیش از ۱۲ ماه حقوق معوقه دارند کارگران شهرداری آبژدان شهرداری لالی و مسجدسلیمان همه چندین ماه حقوق معوقه دارند . ایشون اگر زرنگن فکری بحال شهر های حوزه خود کنند.
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی