تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

منابع طرح رتبه بندی معلمان تامین شود

نماینده سمیرم در مجلس شورای اسلامی گفت: چالش اصلی طرح رتبه بندی معلمان، نبود اعتبار و بودجه کافی برای اجرا بوده و لازم است دولت سیزدهم با همکاری سازمان برنامه و بودجه منابع این طرح را تأمین کند تا این طرح محقق شود.

کد خبر: ۱۱۰۵۲۱
۱۲:۳۷ - ۱۲ مهر ۱۴۰۰

منابع طرح رتبه بندی معلمان

دیدارنیوز ـ در خصوص طرح رتبه بندی معلمان اظهار کرد: معلمان نسل آینده کشور را تربیت می‌کنند و انتظار می‌رود که دغدغه‌ای به جز آموزش و تربیت دانش آموزان نداشته باشند. حقوقی که امروز این قشر از جامعه دریافت می‌کند، جوابگوی مخارج زندگی آنان و تورم فعلی جامعه نبوده و لازم است طی طرحی جامع، مشکلات آن‌ها کشور برطرف شود.

وی افزود: دولت و مجلس یازدهم سعی دارند طرح رتبه بندی معلمان را به مرحله‌ای مناسب برسانند؛ در این راستا کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی نشست‌های متعددی را در خصوص بررسی این طرح برگزار کرده و پیگیری‌های لازم با حمایت رئیس مجلس انجام شده است. انتظار می‌رود دولت هرچه سریع‌تر وزیر پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش را به مجلس معرفی کند تا با هماهنگی و هم‌افزایی مجلس و وزارتخانه، طرح نظام رتبه بندی معلمان به سرانجام برسد و فرهنگیان به حق خود برسند.

نماینده سمیرم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: معلمان نقشی اساسی را در ایجاد زیر ساخت‌های فرهنگی کشور ایفا می‌کنند و انتظار می‌رود مباحث حمایتی از آنها، از جمله اولویت‌های اصلی دولت باشد؛ زیرا برای تضمین توسعه و آینده کشور باید به پدیده آموزش و معیشت فرهنگیان نگاه ویژه داشته باشیم. یک معلم نباید هیچ دغدغه معیشتی داشته باشد.

سلیمی خاطرنشان کرد: اکنون چالش اصلی طرح رتبه بندی معلمان، نبود اعتبار و بودجه کافی برای اجرا بوده و لازم است دولت سیزدهم با همکاری سازمان برنامه و بودجه منابع این طرح را تأمین کند تا این طرح محقق شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
ابراهیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
1
0
باسلام افزایش زیر 10میلیون نه فاصله حقوقی بادیگر ادارات دولتی وشرکتی کم می شود و نه مشکلات معیشتی معلمان بخصوص در دوران تورم دقیقه ای حل می شود
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی