تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

حسن یزدانی به تیلور: باعث انگیزه برای بهتر شدنم شدی

حسن یزدانی قهرمان کشتی جهان پس از پیروزی برابر دیوید تیلور اعلام کرد تیلور برای او انگیزه و الهام بخش بود تا باعث شود در قهرمانی جهان مدال طلا بگیرد.

کد خبر: ۱۱۰۵۰۵
۱۱:۲۴ - ۱۲ مهر ۱۴۰۰

حسن یزدانی به تیلور: باعث انگیزه برای بهتر شدنم شدی

دیدارنیوز - اتحادیه جهانی کشتی (UWW) پس از برگزاری کشتی فینال وزن ۸۶ کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان در شهر اسلو نروژ بین حسن یزدانی و دیوید تیلور نوشت؛ «یزدانی مسابقه را از ابتدا تا انتها کنترل کرد تا با پیروزی ۶ بر ۲ مقابل تیلور در فینال مورد انتظار ۸۶ کیلوگرم به پیروزی برسد.

پیروزی یزدانی، دو ماه پس از شکست دلخراش مقابل تیلور در فینال بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو، به عنوان سومین عنوان قهرمانی جهان برای او دست یافت تا با طلای المپیک ۲۰۱۶ ریو به میدان برود و یک روز قابل‌توجه را برای ایران در سالن جوردال آمفی رقم زد.

در بازی‌های المپیک توکیو که یزدانی در ۱۷ ثانیه پایانی نتیجه را ۴-۳ به تیلور واگذار کرد و به مدال نقره بسنده کرد، در مسابقه یکشنبه شب هرگز به رقیب آمریکایی خود فرصت نزدیک شدن نداد».

یزدانی پس از این برد به سایت رسمی اتحادیه جهانی کشتی گفت: باعث خوشحالی مردم ایران شدم. باید از تیلور قدردانی کنم، چون او برای من انگیزه و الهام‌بخش بود تا بهتر و بهتر کار کنم و قهرمان شوم. ایران همیشه از کشتی‌گیرانش حمایت می‌کند و هوادارانی که اینجا در سالن حضور داشتند، فوق‌العاده بودند و به خاطر آن‌ها و خدا بود که برنده شدم.

منبع: طرفداری
برچسب ها: حسن یزدانی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی