تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

ستاره جنجالی استقلال به استقلال پشت کرد!

فرشید اسماعیلی که در ماه‌های گذشته حسابی با مدیران پیشین استقلال درگیر شده بود حالا قرار است به تیم العربی قطر برود.

کد خبر: ۱۱۰۴۸۰
۰۹:۱۵ - ۱۲ مهر ۱۴۰۰

فرشید اسماعیلی استقلال

دیدارنیوز - فرشید اسماعیلی هافبک فصل گذشته استقلال که گفته می شد به دنبال تمدید قرارداد با آبی پوشان است، اکنون در حال مذاکره با سران باشگاه العربی قطر بوده و اگر دو طرف بر سر مسائل مالی به توافق برسند، این انتقال تا ۴۸ ساعت آینده شکل رسمی یه خود می گیرد.

اسماعیلی که قصد داشت تا زمان انعقاد قرارداد رسمی با العربی از رسانه ای شدن این خبر جلوگیری کند تا به نوعی هواداران استقلال را بابت پیوستن به این تیم سورپرایز کند، در این راه موفق عمل نکرد و اکنون خبر مذاکرات این هافبک شیرازی با تیم العربی در رسانه های ایرانی و قطری منتشر شده است.

مهرداد محمدی دیگر بازیکن ایرانی العربی دچار مصدومیت شد و به دلیل مشکلی که در زانویش دارد، باید مورد عمل جراحی قرار گرفته و پای خود را به تیغ جراحان بسپارد و طبق اعلام رسمی باشگاه العربی این بازیکن به مدت ۶ ماه قادر به حضور در میادین نیست. به همین دلیل مدیران العربی به دنبال این موضوع هستند که نام محمدی را از فهرست بازیکنان خود خارج کرده و اسماعیلی را با او جایگزین کنند.

البته سران العربی قصد فسخ قرارداد محمدی را نداشته و تنها برای یافتن یک جای خالی و عقد قرارداد با فرشید اسماعیلی به دنبال این کار هستند. تنها مشکلی که باعث شده هافبک فصل گذشته استقلال قراردادش را با این تیم قطری امضا نکند، اختلافات بر سر مسائل مالی است و اگر دو طرف در این زمینه نیز به توافقات نهایی دست پیدا کنند، ظرف ۴۸ ساعت آینده فرشید اسماعیلی به العربی می پیوندد.

فرشید اسماعیلی که پس از فینال جام حذفی قراردادش با استقلال به اتمام رسید، با مدیران وقت تیم دچار مشکل شد و احمد مددی علاقه ای به تمدید قرارداد او نداشت. این در حالی است که فرهاد مجیدی با ارسال نامه ای عنوان کرده بود به اسماعیلی نیاز دارد اما مخالفت مدیریت وقت باعث جدایی این بازیکن شد و او فاصله زیادی تا پیوستن به العربی ندارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی