تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

ثبت نام پیش فروش فیدلیتی؛ خودرویی با یارانه ۲۵۰ میلیون تومانی

گروه بهمن موتور برای فروش فوری خودرو فیدلیتی، دو شرط دارا بودن گواهینامه و سن بالای ۱۸ سال را به شرایط خرید عمومی خود اضافه کرده است.

کد خبر: ۱۱۰۴۲۷
۱۵:۰۵ - ۱۱ مهر ۱۴۰۰

 پیش فروش فیدلیتی بهمن موتور

دیدارنیوز ـ پس از سایپا و ایران‌خودرو، این بار نوبت به گروه خودروسازی بهمن رسیده که خودرویی را زیر قیمت بازار و بدون قرعه‌کشی بفروشد.

خودروسازان دولتی با وجود زیان بیش از ۱۰۰ هزار میلیارد تومانی بابت ارزان‌فروشی، اما همچنان طرح پیش‌فروش و فروش فوق‌العاده را اجرا می‌کنند که در آن تعداد محدودی خودرو با قرعه‌کشی به برندگان واگذار می‌شود. حالا این بار نوبت به یک گروه خودروسازی دیگر رسیده که البته مدعی است به بخش خصوصی تعلق دارد.

فروش ویژه فیدلیتی ویژه مهرماه از امروز، یکشنبه ۱۱ مهرماه آغاز می‌شود. ثبت‌نام برای خرید فیدلیتی بدون قرعه‌کشی است و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد.

در طرح فروش فوری گروه بهمن، قیمت کارخانه فیدلیتی ۷۳۵ میلیون تومان است که متقاضیان باید به صورت نقدی و در هنگام ثبت‌نام واریز کنند.

اما قیمت بازار آزاد فیدلیتی در مهرماه ۱۴۰۰ حدود ۹۰۰ میلیون تومان تا یک میلیارد است. بر این اساس می‌توان گفت قیمت کارخانه و بازار آزاد فیدلیتی حدود ۲۵۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان است.

برنده کسانی هستند که بتوانند در این طرح زودتر ثبت نام کنند.

گروه بهمن در طرح ویژه فروش مهرماه خود چند شرط برای فروش این شاسی‌بلند مطرح کرده است.

۱- فیدلیتی تنها به صورت ۵ نفره عرضه می‌شود.

۲- فروش فیدلیتی به صورت نقدی، با قیمت قطعی و موعد تحویل یک ماهه است.

۳- فیدلیتی در شش رنگ سفید، مشکی، سربی، آبی اطلسی، قرمز روناسی و خاکستری کهکشانی و همچنین رینگ‌های ۲۰ اینچی و در دو طرح متمایز و بر اساس درخواست مشتری عرضه می‌شود.

۴- گروه بهمن موتور برای فروش فوری این خودرو، دو شرط دارا بودن گواهینامه و سن بالای ۱۸ سال را به شرایط خرید عمومی خود اضافه کرده است.

هفته گذشته نیز طرح فروش هایما s ۷ توسط ایران خودرو انجام شده که در کمتر از یک دقیقه امکان ثبت‌نام از بین رفت و ظرفیت تکمیل شد.

برچسب ها: قیمت خودرو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
۰
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۴
0
0
تبلیغات اغواگرانه و غیر منتطقی و متشنج گردن اذهان عمومی به نفع دلال و خودرو ساز می کنید و کدام یارانه و تخفیف و ایا فردی توانسته در سایت این خودرو ثبت نام کند وایا تاکنون با سود نجومی خودرویی خریدار داشته است پس اینگونه مردم به سوی یک سراب واهی هدایت مکنید فعلا بنام مردم وبه کام دالالان بهمن موتور
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی