تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

چمران از واگذاری پروژه‌های تهران به سپاه خبر داد

مهدی، چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: با توجه به ظرفیت قرارگاه خاتم در اجرای پروژه‌ها و مگاپروژه‌ها، قاعدتاً شهرداری تهران تمایل زیادی را به واگذاری این پروژه‌ها به قرارگاه خاتم دارد.

کد خبر: ۱۱۰۴۱۵
۱۳:۴۲ - ۱۱ مهر ۱۴۰۰

واگذاری پروژه‌های تهران به سپاه

دیدارنیوز ـ مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران از واگذاری پروژه‌های شهر تهران به قرارگاه خاتم خبر داد و گفت: تلاش ما این است که پروژه‌های نیمه تمام را تمام کنیم و اعتبارات لازم آن را نیز تأمین کنیم.

چمران گفت: با توجه به ظرفیت قرارگاه خاتم در اجرای پروژه‌ها و مگاپروژه‌ها، قاعدتاً شهرداری تهران تمایل زیادی را به واگذاری این پروژه‌ها به قرارگاه خاتم دارد البته در کنار قرارگاه خاتم با پیمانکارانی واجد شرایط نیز باشد، استفاده می‌کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به همکاری مدیریت شهری اعم از شورا و شهرداری با مجموعه سپاه اظهار کرد: از ادوار گذشته مدیریت شهری همکاری نزدیکی را با سپاه و قرارگاه خاتم برای انجام پروژه‌های بزرگ در قالب مگاپروژه داشته است که این موضوع در شورای چهارم بسیار بیشتر بود.

وی تصریح کرد: با توجه به ظرفیت قرارگاه خاتم در اجرای پروژه‌ها و مگاپروژه‌ها، قاعدتاً شهرداری تهران تمایل زیادی را به واگذاری این پروژه‌ها به قرارگاه خاتم دارد البته در کنار قرارگاه خاتم با پیمانکارانی که واجد شرایط نیز باشد، استفاده می‌کنیم که به عنوان مثال در پروژه نیایش از یک پیمانکار بخش خصوصی استفاده کردیم که انصافاً همکاری خوبی را با مجموعه شهرداری داشت.

رئیس شورای شهر تهران همچنین به اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام در بخش‌های مختلف اشاره کرد و گفت: در حال حاضر اولویت‌بندی در این زمینه انجام شده است و ما تلاش داریم که ابتدا خط ۶ و ۷ مترو را به اتمام برسانیم که به‌زودی نیز یک ایستگاه از خط ۷ به بهره‌برداری خواهد رسید.

چمران در پاسخ به این پرسش که آیا در این دوره از مدیریت شهری شاهد اجرای مگاپروژه‌ها خواهیم بود، گفت: البته تلاش ما این است که ابتدا پروژه‌های نیمه‌تمام را تمام کنیم و اعتبارات لازم آن را نیز تامین کنیم و در ادامه نیز چنانچه نیاز باشد اینگونه پروژه‌ها را در دستور کار خود قرار خواهیم داد.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی