تیتر امروز

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است
از چشم جهان (۱۴۷)

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است

اعتراضات دانشجویی در مخالفت با حمایت آمریکا از جنگ اسرائیل در غزه، مانند آتشی خودسوز در این کشور شعله‌ور شده است؛ آنچه می خوانید ترجمه اختصاصی دیدارنیوز از مطلب مدیر موسسه اعراب آمریکایی است.

سوارز: شادی گلم ربطی به کومان نداشت

لوئیس سوارز پس از پایان بازی اتلتیکو و بارسا سعی کرد تنش ها را کاهش دهد و گفت که شادی گل او ارتباطی به رونالد کومان نداشت.

کد خبر: ۱۱۰۳۹۴
۱۱:۵۷ - ۱۱ مهر ۱۴۰۰

گل سوارز به استقلال

دیدارنیوز - اتلتیکو مادرید امشب با ارائه یک بازی حساب شده و برتر توانست بارسا را با دو گل در وندامتروپولیتانو شکست دهد. نزدیک به ۶۵ هزار هوادار حاضر در ورزشگاه شاهد بودند که توماس لمار و لوئیس سوارز با گل‌های دقایق ۲۳ و ۴۴ خود چگونه سه امتیاز را برای اتلتیکو به ارمغان آوردند. بارسا با این شکست شرایطش بحرانی‌تر شد و باید دید سرنوشت رونالد کومان چه خواهد شد. گل لوئیس سوارز نیز نوعی انتقام او از مربی هلندی بارسا بود.

سوارز در پایان بازی گفت: «خوشحالم که بردیم و به هدف مان رسیدیم. بارسا برایم حریف ویژه‌ای بود، ولی من ۱۰۰ درصد توانم را برای اتلتیکو گذاشتم و خوشحالم.»

عذرخواهی پس از گلزنی: «می‌دانستم که اگر گل بزنم، باید عذرخواهی کنم. به احترام بارسا و هوادارانش و نیز دوستانی که در این تیم دارم، نمی‌خواستم خوشحالی کنم.»

ژست تلفنی پس از گلزنی: «این حرکت کنایه به کومان نبود. برای دوستان و آشنایانی بود که شماره مرا دارند و نیز برای فرزندانم. در واقع یک نوع شوخی بود.»

هواداران اتلتیکو: «هواداران فصل گذشته نتوانستند به خاطر پاندمی کرونا به ورزشگاه بیایند و امشب پس از مدت‌ها شاهد پر شدن وندامتروپولیتانو بودیم. آن‌ها به خوبی از تیم حمایت کردند و خوشحال به خانه برگشتند.»

منبع: ورزش 3
برچسب ها: لوئیز سوارز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی