تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

نمایشگاه نقاشی «مهر رنگ» در نگارخانه رسول مهر

نمایشگاه نقاشی «مهر رنگ» با الهام از رنگ‌های خاص طبیعت و با محوریت پاییز و دگرگونی‌های جهان هستی در این فصل و توجه به جایگاه خاص و احساسی خزان در فرهنگ و هنر، با ۲۵ اثر نقاشی با سبک و تکنیک آزاد، از روز یکشنبه ۱۹ مهر لغایت آدینه ۲۳ مهر در محل نگارخانه رسول مهر برگزار خواهد شد.

کد خبر: ۱۱۰۳۲۴
۱۶:۱۷ - ۱۰ مهر ۱۴۰۰

نمایشگاه نقاشی مهررنگ

دیدارنیوز ـ این نمایشگاه با هنربانی بهداد نجفی اسدالهی که علاوه بر نمایشگاه گردانی با دو اثر نیز در بین هنرمندان این رویداد حضور به هم رسانده برگزار و توسط احد جاودانی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران به روی هنرمندان وعلاقمندان گشوده خواهد شد.

مهررنگ در روز‌های برپایی از ساعت ۱۴ الی ۱۸ با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی پذیرای بازدید کنندگان خواهد بود. در این نمایشگاه علاقمندان، آثار سعیده آرین، الناز ابراهیمی، سهیلا استاد محمدی، اکرم افضلی، سیما امیر سرداری، ستاره جوان بخت دلیر، ابوالحسن ریاضی، فرحناز کریمی تابش، سپیده مجد کیان، رضا میرشفیعی، حسن نورزونیا و هنربان آن بهداد نجفی اسدالهی، را مشاهده خواهند کرد. به گفته نجفی نمایشگاه فوق، در ادامه نمایشگاه‌های فصلی وی با گردآوری مجموعه آثار هنرمندان با الهام از رنگ‌های طبیعت و و خلق آثاری با محتوای مرتبط و با هدف توجه دوباره انسان امروز به زیبایی‌های طبیعی برنامه ریزی شده است.

مریم وحیدنیا مدیر ارتباطات نمایشگاه اهتمام ویژه رسانه‌ها در توجه هرچه بیشتر جامعه به هنر و جنبه‌های گوناگون آن از شکوفایی استعداد‌ها تا به گفته صاحب نظران تاثیرات مثبت بر روحیه افراد، را قابل تقدیر عنوان کرده و افزود آئین افتتاح نمایشگاه با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، روز یکشنبه ۱۹ مهرماه ساعت ۱۱ در محل نگارخانه به نشانی سعادت آباد، بلوار دریا، خیابان سردار دریا شمالی (مطهری شمالی)، کوی مروارید برگزار می‌شود.

برچسب ها: نقاشی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی