تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

ساخت فیلم گلادیاتور ۲ به زودی

ریدلی اسکات، کارگردان مشهور سینما در مصاحبه اخیر خود تایید کرد که مراحل نوشتن فیلمنامه فیلم گلادیاتور ۲ (Gladiator ۲) در حال انجام است.

کد خبر: ۱۱۰۳۰۱
۱۴:۳۱ - ۱۰ مهر ۱۴۰۰

فیلم گلادیاتور ۲

یدارنیوز ـ سال‌ها است که اخبار ساخت فیلم Gladiator ۲ شنیده می‌شود، اما تا به امروز ساخت این فیلم رسما آغاز نشده است.

حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ریدلی اسکات اطلاعات جدیدی از وضعیت دنباله فیلم Gladiator را به اشتراک گذاشته است. ریدلی اسکات در مصاحبه با امپایر گفت که در حال نوشتن فیلمنامه فیلم گلادیاتور ۲ است و پس از ساخت فیلم Kitbag با بازی واکین فینیکس و جودی کومر، به سراغ این فیلم خواهد رفت.

اسکات گفت: «من هم‌اکنون در حال نوشتن فیلمنامه فیلم بعدی گلادیاتور هستم؛ بنابراین وقتی فیلم ناپلئون را ساختم، فیلم Gladiator ۲ آماده تولید خواهد بود.»

طبق شایعات منتشر شده، فیلم Kitbag احتمالا در سال ۲۰۲۳ اکران خواهد شد و این بدان معنا است که دنباله فیلم Gladiator قرار نیست زودتر از سال ۲۰۲۴ اکران شود. در سال ۲۰۱۸ ددلاین خبری منتشر شد که اسکات در حال ساخت فیلم Gladiator ۲ است.

در آن زمان طرفداران متوجه شدند که راسل کرو، بازیگر نقش ماکسیموس قرار نیست بخشی از داستان فیلم باشد، اما گفته می‌شود که فیلم Gladiator ۲ قرار است داستان لوسیوس، پسر لوسیلا با بازی کانی نیلسن و خواهرزاده کومودوس با بازی واکین فینیکس را دنبال کند. لوسیوس در پایان فیلم Gladiator بسیار تحت تاثیر ماکسیموس قرار گرفته بود که او و مادرش را نجات داد. اسکات در پاییز امسال دو فیلم The Last Duel و فیلم House of Gucci را خواهد داشت که قرار است طی هفته‌های آینده اکران شوند.

برچسب ها: سینمای جهان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی