تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

جواد مزدآبادی گفت: کله پوک را من نساخته‌ام!

جواد مزدآبادی، کارگردان سینما اعلام کرد «کله‌پوک» فیلم او نیست و تنها برای اینکه بتواند اکران شود نامش روی این فیلم آمده است.

کد خبر: ۱۱۰۲۸۹
۱۳:۲۶ - ۱۰ مهر ۱۴۰۰

مزدآبادی کارگردان کله پوک نیست

دیدارنیوز ـ جواد مزدآبادی کارگردان سینما درباره فیلم سینمایی «کله پوک» بیان کرد: این فیلم را من نساخته‌ام. چندی پیش آقای سیدمحمد قاضی که تهیه‌کننده این فیلم و از دوستان من است گفت پای این فیلم بایست تا نام تو را به عنوان کارگردان بزنیم و فیلم بتواند به نمایش عمومی دربیاید، چون فیلم به دلیل مشکلاتی که داشت امکان اکران نداشت من هم به دلیل رفاقتی که با این دوستان داشتم حاضر شدم نامم پای این فیلم باشد.

مزدآبادی بیان کرد: من خواستم به دوستانم کمک کنم تا «کله‌پوک» بتواند به نمایش عمومی دربیاید این در حالی است که این فیلم هیچ قرابتی به لحاظ ساختار و محتوا با سینمای من ندارد و نمی‌دانم کارگردان این فیلم چه کسی است.

این کارگردان در بخش دیگر از صحبت‌هایش با بیان اینکه در این مدت ۲ فیلم کوتاه ساخته است، اظهار کرد: در دوران کرونا دو فیلم کوتاه ساختم که یکی با نام «قاتلین عزرائیل» به موضوع کرونا می‌پردازد و دیگری فیلمی سکانس-پلان با نام «موازی تا بی‌نهایت» است که ۴ دوره زمانی را روایت می‌کند و فیلمی تجربه‌گراست.

او در پایان توضیح داد: این روز‌ها مشغول نگارش فیلمنامه «سگمار» هستم که به زودی برایش درخواست پروانه ساخت می‌دهم و در صورت فراهم شدن شرایط آن را جلوی دوربین می‌برم. «سگمار» فیلمی در حوزه اجتماعی و درباره یک جنایت است.

منبع: مهر
برچسب ها: سینمای ایران
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی