تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

استخراج بیت کوین با نیروی آتشفشان در السالوادور

رئیس جمهور السالوادور اعلام کرد که این کشور به زودی استخراج بیت کوین با استفاده از نیروی ‏حرارتی آتشفشان را آغاز خواهد کرد و اکنون این پروژه بصورت آزمایشی شروع به کار کرده است. ‏

کد خبر: ۱۱۰۲۳۹
۱۰:۳۵ - ۱۰ مهر ۱۴۰۰

استخراج بیت کوین در السالوادور

دیدارنیوز ـ نایب بوکله رئیس جمهور السالوادور که علاقه زیادی به رواج بیت کوین در بازار معاملات السالوادور دارد، اعلام کرد این کشور در مراحل اولیه ساخت پروژه بلند پروازانه استخراج بیت کوین با نیروی آتشفشان قرار دارد.

دولت السالوادور در نظر دارد بصورت آزمایشی و با استفاده از نیروی حرارتی بسیار زیاد تولید شده توسط آتشفشان دست به استخراج بیت کوین بزند و در صورت موفقیت آمیز بودن مراحل آزمایشی آن به شکل گسترده اقدام به استخراج ارز دیجیتال کند. گفته می‌شود اولین تلاش برای استخراج ارز دیجیتال از این شیوه ۵۰۰ دلار بیت کوین بوده است.
السالوادور سومین کشور جهان از نظر تعداد خودپرداز بیت کوین

السالوادور به تازگی، پس از مستقر کردن ۲۰۵ دستگاه خودپرداز بیت کوین در این کشور توانسته از بریتانیا پیشی بگیرد و پس از ایالات متحده و کانادا به سومین کشور جهان از نظر تعداد خودپرداز‌های بیت کوین تبدیل شود. اکنون ۷۰ درصد از خودپرداز‌های ارز دیجیتال امریکای جنوبی متعلق به السالوادور است. این در حالی است که حدود ۵۴ درصد مردم این کشور با بیت کوین و ارز‌های دیجیتال آشنایی ندارند.

کیف پول چیوو در السالوادور تحولی بزرگ در بازار ارز‌های دیجیتال

دولت السالوادور پس از پذیرش بیت کوین به عنوان پول قانونی در این کشور، اقدام به راه اندازی کیف پولی به نام چیوو برای نگهداری ارز‌های دیجیتال شهروندان نموده که با استفاده از آن شهروندان می‌توانند بیت کوین و دلار را به یکدیگر تبدیل نمایند.

مقامات این کشور برای ترغیب هر چه بیشتر مردم به استفاده از چیوو اقدام به شارژ این کیف پول به مبلغ ۳۰ دلار بیت کوین کردند. البته دولت اعلام کرد که این مبلغ قابل برداشت نمی‌باشد؛ اما ظاهراً مردم السالوادور راه حلی برای برداشت این مبلغ پیدا کرده اند. آن طور که شنیده می‌شود قفل این کیف پول پس از انتقال بیت کوین به آدرسی دیگر از بین می‌رود و می‌توان مبلغ آن را بصورت دلاری برداشت کرد. این اتفاق موجب به وجود آمدن صف‌های طولانی مقابل خودپرداز‌های بیت کوین در السالوادور شده است.

منبع: اقتصاد24
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی