تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

نمایشگاه‌های دبی در سال ۲۰۲۱

تور‌های نمایشگاهی دبی از اهمیت خاصی برای تجار و بازرگانان برخوردار است. این مطلب نگاهی دارد به مهم‌ترین نمایشگاه‌های دبی در سال ۲۰۲۱ و نحوه حضور در این رویدادها.

کد خبر: ۱۱۰۱۱۸
۱۶:۲۰ - ۰۷ مهر ۱۴۰۰

دیدارنیوز: در سال‌های اخیر تور‌های نمایشگاهی دبی ۲۰۲۱ از اهمیت بالایی برای بیشتر تجار و بازرگانان و وارد کنندگان و تولید کنندگان برخوردار شده است. چرا که همانطور که می‌دانید اکثر نمایشگاه‌های خاورمیانه که از مهمترین نمایشگاه‌های آسیا بشمار می‌روند به دلیل پل ارتباطی بودن کشور امارات بین آسیا و اروپا، در شهر لوکس و جذاب دبی برگزار می‌شوند.

استقبال طیف قابل توجهی از علاقه‌مندان و صاحبان کسب و کار‌ها به دلیل نزدیک بودن شهر دبی و طبیعتا ارزان بودن تور دبی و مهمتر در کنار حضور برند‌ها و شرکت‌های مطرح جهانی در اغلب نمایشگاه‌ها از دلایل پرطرفدار بودن این رویداد‌های هیجان انگیز است. از طرفی همزمان با حضور در تور‌های نمایشگاهی دبی می‌توانید به مراکز تفریحی و لوکس این مقصد که نزدیک به محل برگزاری نمایشگاه هستند بروید و کلی لذت ببرید. جالب است بدانید سالانه بیش از ۴۰۰ نمایشگاه منحصر به فرد و مشهور تنها در شهر دبی برگزار می‌شوند که اقتصاد‌های بزرگ و کوچک و خدمات تجاری در آن قابل توجه می‌باشد. جالب است بدانید طراحی نمایشگاه‌های دبی هرساله به عهده مهندسان مشهور جهانی است و از این رو محیط نمایشگاه دبی، رویدادی جذاب و مهیج برای علاقه‌مندان این حوزه است.

نمایشگاه‌های دبی در سال ۲۰۲۱

شما می‌توانید پکیج‌های لوکس با قیمت ارزان در قالب تور‌های نمایشگاهی را از مجموعه مسافرتی سلام پرواز بخواهید و مهمتر اینکه از مزیت‌های انتخاب آژانس هواپیمایی مسافرتی و نمایشگاهی سلام پرواز برای سفر با تور نمایشگاهی دبی این است که شما دریافت ویزای رایگان امارات دبی، رزرو بهترین پرواز با قیمت استثنایی، اقامت در هتل‌های لوکس ۳ و ۴ و ۵ ستاره و نزدیک به مرکز نمایشگاه‌های دبی با پایین‌ترین قیمت، ترانسفر رفت به نمایشگاه، کارت ورودی رایگان به نمایشگاه دبی، راهنمای فارسی زبان محلی و... را براحتی در اختیار خواهید داشت.

نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۱ دبی

نمایشگاه اکسپو (جهانی) از معتبرترین و مشهورترین نمایشگاه‌های بین المللی این بار در تور نمایشگاهی دبی می‌باشد که معمولا ۵ سال یکبار کشور‌های مختلف از دستاورد‌های فرهنگی و علمی خود رونمایی میکنند که این بار میزبانی نمایشگاه اکسپو به عهده شهر لوکس دبی در تاریخ ۲۰ اکتبر لغایت ۱۰ آوریل ۲۰۲۱ خواهد بود و البته جالبه بدانید که این رویدادی مهم برای کشور امارات بشمار می‌رود، چرا که طبق برنامه ریزی ها، کسب و کار‌های داخلی توسعه می‌یابند و از طرفی دبی با افزایش قابل توجه توریست روبرو خواهد شد و گردشگری باعث افزایش بیش از پیش شهرت دبی می‌شود، از طرفی هم پایان اکسپو ۲۰۲۱ دبی همزمان با پنجاهمین سالگرد تاسیس کشور امارات متحده و دبی است.

در ضمن نمایشگاه اکسپو رویدادی است برای به نمایش گذاشتن گذشته، اکنون و آینده کشورها! رویدادی جذاب و منحصر به فرد و مملو از هیجانات و شگفتی که در آن دستاورد‌های اجتماعی، اقتصادی، علمی و فرهنگی به نمایش گذاشته می‌شود. پیش بینی شده است که بازدیدکنندگان از این نمایشگاه بی نظیر به ۲۵ میلیون نفر برسد که ۷۰ درصد آن‌ها از کشور‌های دیگر به این نمایشگاه می‌آیند.

نمایشگاه‌های دبی در سال ۲۰۲۱

تور نمایشگاه تکنولوژی جیتکس ۲۰۲۱ دبی

مهمترین هفته در تقویم تکنولوژی جهانی در ۳۸ سال اخیر، بی شک هفته تکنولوژی جیتکس، است که بعنوان گردهمایی جهانی اصلا از دستش ندهید. در این نمایشگاه پیشروان فناوری، سرمایه گذاری و استارت آپ‌ها از تمام سراسر دنیا دور هم جمع می‌شوند تا آینده هر صنعت و کسب و کاری که دارند را در معرض دید همگان بگذارند. شما در این نمایشگاه، تکنولوژی‌های آینده در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات در خاورمیانه و فراتر از آن حتی در آفریقا و اروپاست که خواهید دید و به جرات می‌توان نمایشگاه جیتکس دبی را پربازدیدترین و معروف‌ترین تور نمایشگاه‌های دبی نام برد. همچنین شرکت کنندگان اعم از غرفه داران و بازدیدکنندگان نمایشگاه تکنولوژی مدیران ارشد کمپانی‌های مختلف و متخصصان هستند که بخش‌هایی همچون شهر‌های هوشمند، اینترنت وسایل و زیرساخت آن‌ها و تکنولوژی مالی، چاپ (۳ بعدی) و اتوماسیون اداری و پردازش ابری توام با تغییراتی گسترده‌تر در حوزه تکنولوژی را در این نمایشگاه خواهید دید که قطعا شما را در تور ارزان نمایشگاه دبی شگفت زده می‌کند. در آخر نمایشگاه جیتکس دبی که در تاریخ ۲۵ الی ۲۹ مهر ماه ۱۴۰۰ در دبی برگزار می‌شود.

نمایشگاه بین المللی بیوتی ورد ۲۰۲۱ دبی

نمایشگاه آرایشی و بهداشتی دبی بنام Beautyworld بزرگترین نمایشگاه تجاری برای محصولات زیبایی، مو، عطر و سلامتی در خاورمیانه بشمار می‌رود که در سال‌های اخیر سر و صدایی به پا کرده است. اگر کمی تحقیق کنید خواهید فهمید که در مقیاس جهانی تعداد بسیار اندکی رویداد تجاری را می‌توان یافت که از نظر تاثیرگذاری و اعتبار با نمایشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی دبی در صنعت زیبایی هم تراز و قابل مقایسه باشد. این نمایشگاه هزاران بازدید کننده تجاری آینده نگر از سراسر دنیا دارد که برای آشنایی و خرید محصولات و خدماتی که شرکت کنندگان جهانی به آن‌ها عرضه می‌کنند، در آن شرکت می‌کنند.

تور دبی نمایشگاه بیوتی ورد از ۰۹ الی ۱۱ مهرماه ۱۴۰۰ در شهر دبی کشور امارات متحده عربی برگزار می‌شود. نمایشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی دبی بزرگترین نمایشگاه تجاری برای محصولات زیبایی، مو، عطر و سلامتی در خاورمیانه محسوب می‌شود. در مقیاس جهانی تعداد کمی رویداد تجاری را می‌توان بدین شکل پیدا کرد که از نظر تاثیرگذاری و اعتبار با نمایشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی دبی در صنعت زیبایی قابل قیاس باشد. جالب است بدانید که این نمایشگاه هزاران بازدید کننده تجاری و موفق آینده نگر را به خود جذب کرده است که برای یافتن محصولات و خدماتی که شرکت کنندگان جهانی به آن‌ها عرضه می‌کنند، در آن شرکت می‌کنند. ضمنا در طی ۱۹ سال متوالی و پر تلاش از زمان آغاز این رویداد مهم جهانی، نمایشگاه لوازم آرایشی دبی پیوسته پیشرفت قابل توجهی داشته است و به عنوان نماینده‌ای از صنایع زیبایی، مو، عطر و سلامتی برای منطقه وسیع خاور میانه، نقشی اساسی و مهمی را در توسعه و رشد این صنعت ایفا کرده است.

نمایشگاه‌های دبی در سال ۲۰۲۱

تور نمایشگاه هنر دبی امارات

تور نمایشگاه (WORLDART) دبی که هرساله برگزار می‌شود فراتر از یک نمایشگاه هنری است، نمایش زنده هنرنمایی‌هایی مثل نقاشی، مجسمه سازی، نقاشی روی دیوار و تصویرگری ۷ دقیقه‌ای و برنامه‌های مخصوص برای هنرمندان تنها برخی از نمایش‌های فوق العاده در این نمایشگاه جذاب بشمار می‌روند. در اصل این نمایشگاه تلفیقی از هنر، خلاقیت، سرگرمی و تفریح، کارگاه‌های خلاق برای همه از کوئیلینگ کاغذ تا خوشنویسی، بازدید کنندگان علاقه‌مند در قالب این تور نمایشگاه دبی فرصتی خواهند داشت که هنرمند درونی خود را در معرض دید همگان بگذارند و مهارت‌های خود را در کارگاه‌های خلاق برای تمام سنین بزرگسال، نوجوانان و کودکان بکار بگیرند و اینکه نمایشگاه دنیای هنر دبی از ۲۵ الی ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ در شهر دبی کشور امارات متحده عربی برگزار می‌شود.

جالب است بدانید آژانس هواپیمایی سلام پرواز بعنوان مجری مستقیم و کارگزار تور نمایشگاهی دبی با سال‌ها تجربه حرفه‌ای و کادر مجرب خود در خدمت رسانی به شما عزیزان در زمینه‌های تور‌های تجاری و مخصوصا اجرا کننده تور‌های نمایشگاهی دبی، افتخار می‌کند تا از شروع مسیر تا پایان مسیر، می‌تواند سفری بیاد ماندنی و هیجان انگیزی را برای شما فراهم نماید. ضمنا در زمینه هزینه‌ها دیگر نگران قیمت تور نمایشگاهی دبی ارزان نباشید، چرا که این مجموعه مسافرتی معتبر با ارائه تور لحظه آخری نمایشگاهی دبی و با پکیج کامل خدمات تور شرایطی ویژه را برای شما مهیا می‌کند تا با کمترین و ارزانترین هزینه در تور نمایشگاهی دبی، بیشترین لذت را با آرامش خاطر داشته باشید و از سفرتان لذت ببرید.

در ضمن آژانس سلام پرواز به عنوان مجری مستقیم و برگزار کننده با تجربه و شناخته شده در ارائه تور‌های خارجی با بالاترین درصد رضایت مسافرین و مجوز رسمی از سازمان گردشگری، سالهاست که بر اساس سلیقه و بودجه مسافران، تور‌های ارزان خارجی را در متنوع‌ترین حالت اجرا می‌کند و برای رزرو تور خارجی مورد نظرتان می‌توانید به صفحه اختصاصی تور خارجی در وبسایت سلام پرواز به آدرس salamparvaz.com مراجعه نمایید و بعد از مشاهده قیمت تور‌های متنوع دبی، جهت رزرو آن با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

برچسب ها: بازرگانی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی