تیتر امروز

تولید و تامین دارو مهم است یا ورود به موضوع رعایت پوشش در داروخانه‌ها؟
دیدار بررسی می‌کند

تولید و تامین دارو مهم است یا ورود به موضوع رعایت پوشش در داروخانه‌ها؟

در حالیکه معضل کمبود برخی دارو‌ها برای بیماران خاص در کشور مرتفع نشده؛ خبر تخصیص دارو به داروخانه‌ها به شرط رعایت حجاب چند روزی است موضوع رسانه ها شده و دیدار هم تحلیلی بر این موضوع دارد.
رستوران بزنیم؟!
بازار کار و آینده رستوران داری

رستوران بزنیم؟!

در هر قسمت از پریسکوپ ۲ مهمان داریم که یکی علاقه‌مند و دیگری متخصص در یک مسیر شغلی است که در قالب گفت‌وگو آینده آن حرفه را به چالش می‌کشیم.

الکلاسیکو با حضور ۱۰۰ هزار نفر انجام می‌شود

با چراغ سبز وزارت بهداشت اسپانیا و دولت، از این پس تمامی بازی‌های فوتبال در لالیگا و دسته دوم با حضور ۱۰۰ درصدی هواداران برگزار خواهد شد.

کد خبر: ۱۱۰۱۰۴
۱۵:۲۸ - ۰۷ مهر ۱۴۰۰

الکلاسیکو با حضور ۱۰۰ هزار نفر انجام می‌شود

دیدارنیوز - وزیر بهداشت اسپانیا امروز اعلام کرد که دیگر محدودیتی برای حضور تماشاگران در ورزشگاه‌های فوتبال وجود نخواهد داشت. برای بسکتبال نیز محدویدت به ۸۰ درصد گنجایش سالن رسیده و این ورزش نیز دیگر چیزی تا برگزاری بازی‌ها با حضور ۱۰۰ درصدی تماشاگران فاصله ندارد.

از اول اکتبر دیگر ورزشگاه‌های فوتبال اسپانیا محدودیتی برای استقبال از تماشاگران ندارند که خبر بسیار خوبی برای فوتبال دوستان اسپانیا محسوب می‌شود. دربی باسک بین بیلبائو و آلاوس که جمعه در سن مامس برگزار می‌شود، اولین دیداری است که با حضور ۱۰۰ درصدی هواداران به انجام خواهد رسید و بازی پونفردینا و وایادولید در دسته دوم نیز روز جمعه شرایط مشابهی خواهد داشت.

پیش از این تنها ۴۰ درصد ورزشگاه‌های فوتبال در اختیار تماشاگران قرار داشت، ولی دیگر این محدودیت برداشته شده است. به این ترتیب ال کلاسیکوی ۲ آبان در ورزشگاه پر از تماشاگر نوکمپ برگزار خواهد شد و بارسا می‌تواند از حمایت ۱۰۰ درصدی هوادارانش استفاده کند. دو ال کلاسیکوی فصل گذشته بدون حضور تماشاگران برگزار شد و رئال هر دو بازی را با پیروزی به پایان رساند.

منبع: ورزش 3
برچسب ها: بارسلونا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی