تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

تاثیر اظهارات خانم وزیر بر بازار طلا

خزانه‌داری ایالات متحده در مجلس سنای آمریکا خواستار افزایش سقف بدهی آمریکا شد تا بتواند بدهی‌های معوق آمریکا را مدیریت کند.

کد خبر: ۱۱۰۰۵۲
۱۱:۳۸ - ۰۷ مهر ۱۴۰۰

اظهارات جانت یلن و بازار طلا

دیدارنیوز ـ سخنان جانت یلن، وزیر خزانه‌داری ایالات متحده در مجلس سنای آمریکا موجب سقوط قیمت طلا و شاخص سهام در آمریکا شد. او روز گذشته خطاب به قانونگذاران آمریکایی گفت: اگر سقف بدهی به موقع افزایش نیابد، ایالات متحده بدهی معوق خود را نمی‌تواند مدیریت کند که این موجب بروز بحران مالی خواهد شد و دلار آمریکا را تضعیف می‌کند.

سقف بدهی ایالات متحده یا محدودیت بدهی یک محدودیت قانونی برای میزان بدهی ملی است که می‌تواند توسط خزانه داری ایالات متحده متحمل شود، بنابراین میزان وام دولت فدرال را محدود می‌کند. سقف بدهی یک رقم کلی است که در مورد بدهی ناخالص، که شامل بدهی در دست مردم و حساب‌های درون دولتی است، اعمال می‌شود.

منبع: آنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی