تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

اردوغان و بایدن در رم دیدار می‌کنند

به گفته منابع محلی انتظار می‌رود که رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه در حاشیه اجلاس گروه ۲۰ در رم با جو بایدن رئیس جمهور آمریکا دیدار کند.

کد خبر: ۱۱۰۰۲۴
۰۹:۵۱ - ۰۷ مهر ۱۴۰۰

جو بایدن و اردوغان

دیدارنیوز: منابع محلی در ترکیه اعلام کردند رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور این کشور قرار است در حاشیه اجلاس سران گروه ۲۰ در رم با همتای آمریکایی خود ملاقات کند.

 به نقل از دیلی صباح، این اجلاس قرار است از ۳۰ تا ۳۱ اکتبر برگزار شود و انتظار می‌رود که رئیس جمهور ترکیه در حاشیه این نشست‌ها در رم پایتخت ایتالیا با جو بایدن، همتای آمریکایی خود دیدار دوجانبه داشته باشد.

شبکه تلویزیون محلی "خبر ترک" نیز با تایید این مطلب گزارش داد رئیس جمهور ترکیه اخیرا گفته است که روابط آنکارا و واشنگتن خوب نیست و دو کشور باید مسائل مربوط به خرید سیستم دفاع موشکی اس -۴۰۰ روسیه از سوی آنکارا را "حل و فصل" کنند.

اردوغان افزود که دو طرف باید به عنوان دوست همکاری کنند، اما "روند فعلی رضایت بخش نیست. "

پیش از این اردوغان گفته بود: "من با جورج بوش پسر، باراک اوباما و دونالد ترامپ به خوبی کار کردم، اما نمی‌توانم بگویم که شروع کار ما با جو بایدن خوب بود. "

وی با تأکید بر اینکه نمی‌توان در نظر گرفت که یک روند سالم در روابط بین ترکیه و آمریکا وجود دارد، افزود: ما هواپیما‌های F-۳۵ خریداری کردیم و یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلار پرداخت کردیم و جنگنده‌ها به ما تحویل داده نشد.

وی تأکید کرد: موضوع سامانه اس -۴۰۰ روسیه تمام شده است و نمی‌توان هیچگونه حکمی را در این زمینه پذیرفت. ترکیه صادقانه در قبال آمریکا رفتار می‌کند، اما "متأسفانه آمریکا اینگونه رفتار نکرده است. "

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی