تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

معاون فنی گمرک: واردات واکسن کرونا به ۷۳ میلیون دُز رسید

مهرداد جمالی ارونقی، معاون فنی و امور گمرکی گمرک ایران گفت: صبح امروز (سه‌شنبه، ۶ مهرماه) با ورود پنجاه و نهمین محموله واکسن کرونا شامل ۲ میلیون دز از نوع سینوفارم، میزان واکسن‌های وارداتی از مرز ۷۳ میلیون دز گذشت.

کد خبر: ۱۰۹۹۸۹
۱۶:۵۴ - ۰۶ مهر ۱۴۰۰

واردات واکسن کرونا

دیدارنیوز ـ مهرداد جمالی ارونقی، معاون فنی و امور گمرکی گمرک ایران با بیان اینکه این میزان دز واکسن وارداتی کرونا سی و پنجمین محموله واکسن چینی سینوفارم است، اظهار داشت: این محموله شمار واکسن‌ها را به ۷۳ میلیون و ۳۴۸ هزار و ۶۰۶ دز رساند.

وی با بیان اینکه محموله وارداتی به صورت حمل یک‌سره تحویل نمایندگان وزارت بهداشت شده است، خاطرنشان‌کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌ها مقرر شده در هفته جاری بخشی از محموله ۱۰ میلیون دز جانسون‌اند جانسون و فایزر وارد کشور شود.

از اسفندماه ۹۸ ویروس کووید ۱۹ در کشور شیوع پیدا کرد و از اسفندماه سال ۹۹ واکسیناسیون عمومی آغاز شد.

بر اساس آمار منتشر شده گمرک، بیشترین واردات واکسن از ۱۵ بهمن‌ماه ۹۹ تا ۳۱ شهریورماه سال جاری مربوط به واکسن سینوفارم چین با ۳۵ محموله شامل ۶۳ میلیون و ۷۲۶ هزار و ۳۹۶ دز بوده است.

پس از آن سه محموله واکسن آسترازنکا (وارداتی از ژاپن) با ۲ میلیون و ۹۱۱ هزار و ۸۱۰ دز، یک محموله کووکس وارداتی از ایتالیا با یک میلیون و ۴۵۲ هزار دز، یک محموله واکسن آسترازنکا وارداتی از چین- سبد کووکس با یک میلیون و ۴۴۹ هزار و ۶۰۰ دز، ۱۲ محموله واکسن روسی اسپوتنیک با یک میلیون و ۳۴۵ هزار دز، ۲ محموله واکسن آسترازنکا وارداتی از روسیه با ۹۶۳ هزار دز، یک محموله کووکس وارداتی از کره‌جنوبی با ۷۰۰ هزار و ۸۰۰ دز، ۲ محموله واکسن آسترازنکا وارداتی از اتریش با ۶۵۰ هزار دز و یک محموله واکسن بهارات هندی با ۱۲۵ هزار دز وارد کشور شده است.

برپایه این آمارها، بیشترین میزان واردات واکسن در شهریورماه امسال با ۳۸ میلیون و ۶۴۳ هزار و ۹۹۶ دز است.

منبع: ایرنا
برچسب ها: واکسن کرونا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی