تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

آغاز بازگشت زمینی زائرین اربعین از سه‌شنبه/ پایان پرواز‌ها به مقصد نجف و کربلا تا امشب

دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی از آمادگی لازم دستگاه‌های مسئول برای پذیرش زائرین حسینی از روز سه‌شنبه این هفته در مرز مهران خبر داد.

کد خبر: ۱۰۹۸۱۰
۱۸:۳۱ - ۰۴ مهر ۱۴۰۰

بازگشت زمینی زائرین اربعین

دیدارنیوز ـ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، احمد محمدی‌فر دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی اظهار کرد: در جلسه امروز که با حضور نمایندگان دستگاه‌های ذی‌ربط در محل وزارت کشور برگزار شد، مقدمات و زمینه‌سازی‌های لازم برای بازگشت زوار حسینی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

محمدی‌فر گفت: تمام دستگاه‌های ذی‌ربط درخصوص بازگشت زوار از مرز مهران آمادگی‌شان را در ارائه خدمات مختلف بهداشتی، تغذیه و حمل و نقل اعلام کردند.

وی در این خصوص افزود: پیش‌بینی ستاد مرکزی اربعین حسینی بر این است که بازگشت زائرین حسینی از روز سه‌شنبه آغاز می‌شود و در همین خصوص تلاش بر این است که با آمادگی کامل از زائرین حسینی در مرز مهران پذیرایی و در صحت و سلامتی وارد استان‌ها و شهر‌های خود شوند.

محمدی‌فر در بخش دیگری از صحبت‌هایش به پرواز‌های هوایی اشاره کرد و گفت: امشب پرواز‌های هوایی به پایان می‌رسد و کلیه زائرین به صورت هوایی وارد شهر‌های مقدس نجف و کربلا می‌شوند.

برچسب ها: اربعین
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی