تیتر امروز

حمله ایران به اسرائیل/ آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای وارد نشد/ لحظه هدف قرارگرفتن چند ریز پرنده در اصفهان +ویدیو
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای وارد نشد/ لحظه هدف قرارگرفتن چند ریز پرنده در اصفهان +ویدیو

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.

هشت ماموریت خاندوزی به قربانزاده

دکتر سیداحسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی با صدور حکمی دکتر حسین قربانزاده را به سمت معاون وزیر و رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی منصوب کرد.

کد خبر: ۱۰۹۷۹۸
۱۷:۴۱ - ۰۴ مهر ۱۴۰۰

رئیس سازمان خصوصی‌سازی

دیدارنیوز ـ در حکم وزیر اقتصاد خطاب به رئیس جدید سازمان خصوصی‌سازی آمده است:

نظر به تعهد، تخصص و توانمندی‌های ارزنده جنابعالی و با عنایت به مفاد موارد ۱۰، ۱۱ و ۱۲ اساسنامه سازمان خصوصی‌سازی و صورتجلسه مورخه ۲۸/۶/۱۴۰۰ مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده آن سازمان، به موجب این حکم به عنوان معاون وزیر و رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود موارد ذیل در اولویت برنامه‌های آن سازمان قرار گیرد:. تهیه اصلاح قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴. تلاش و پیگیری جهت دستیابی به اهداف سیاست‌های کلی اصل ۴۴. استفاده از شیوه‌های نوین و روش‌های متنوع در قیمت‌گذاری و واگذاری. آسیب‌شناسی و اصلاح روش‌های واگذاری سهام شرکت‌ها و تصدی‌های قابل واگذاری دولتی. نظارت بر اجرای دقیق مفاد قرارداد‌های واگذاری و پشتیبانی برای تحقق اهداف واگذاری. تدوین و اجرای راهکار‌های تسهیل دستیابی به توسعه مشارکت‌های عمومی. شفاف‌سازی و ارتقای نظام ارزش‌گذاری دارایی‌های مشمول واگذاری. تقویت نظام کنترل اهداف پس از واگذاری در ترتیبات حقوقی و قرارداد‌های واگذاری‌ها

عزت، توفیق و سربلندی جنابعالی را در انجام ماموریت‌های محوله از خداوند منان مسالت می‌نمایم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی