تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

پرسپولیس در آرامش؛ سکوت علامت رضاست؟

دو بازی مهم تیم ملی و یک بازی سرنوشت‌ساز پرسپولیس در مهر ماه جاری، وضعیت پیچیده‌ای را در فوتبال ایران به وجود آورده که اعتراض خفیفی را سبب شده است. وضعیت کادر مدیریتی پرسپولیس مبهم است اما تیم فعلا در آرامش است!

کد خبر: ۱۰۹۷۸۹
۱۶:۱۹ - ۰۴ مهر ۱۴۰۰

پرسپولیس در آرامش؛ سکوت علامت رضاست؟

دیدارنیوز ـ سرویس ورزشی: هر چه باشگاه استقلال در هفته‌های اخیر پر از جنجال و هیاهو بوده و روزی نبوده که در صدر اخبار قرار نگیرد، پرسپولیس در سکوت و آرامش خود را برای بازی حساس مقابل الهلال در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا آماده می‌کند. سرخ‌ها شنبه شب در یک بازی تدارکاتی مقابل پیکان تهران صف آرایی کردند تا در پی انجام نشدن بازی سوپر جام، خود را محک بزنند.

این البته نخستین مسابقه تدارکاتی پرسپولیس پیش از دیدار با الهلال است و در ادامه این تیم با شهرداری آستارا و سپاهان اصفهان هم بازی خواهد کرد تا در اواخر مهر ماه جاری، در مقابل غول عربستان غافلگیر نشود. بدون شک آرامش فعلی در اردوی پرسپولیسی‌ها اتفاق مبارک و حتی غیرعادی به نظر می‌آید اما دقیقا مشخص نیست که این سکوت با رضایت اعضای تیم و کادر فنی نیز همراه است یا نه؟!

در روزهای اخیر باشگاه استقلال تمام هوش و حواس وزارت ورزش را به سوی خود جلب کرد و تقریبا فرصتی برای وزیر جدید باقی نماند که به پرسپولیس فکر کند در حالی که بسیاری منتظر تغییر در هیات مدیره این باشگاه نیز بودند. بعد از کناره‌گیری جعفر صمیمی از مدیریت باشگاه پرسپولیس، تصور می‌شد خیلی زود یک مدیر عامل برای باشگاه سرخ‌ها معرفی شود اما چنین نشد و ثبات و آرامشی که بر باشگاه حکمفرما بود، مانع این تصمیم‌گیری حساس شد.

البته که باید به وزارت ورزش به خاطر این رویه درست و متعادل تبریک گفت چرا که ورود یک فرد جدید به هیات مدیره و صندلی مدیر عامل باشگاه احتمالا با ناهماهنگی‌ها و دردسرهای جدید همراه می‌شد. البته که حتی بازیکنان تیم و کادر فنی هم در ابتدا از این که مجید صدری رئیس هیات مدیره باشگاه پذیرفت که در مقام سرپرست نیز امور را در دست بگیرد راضی بودند اما کمی بعد و در پی برگزار نشدن بازی سوپر جام و اینکه بازیکنان ملی‌پوش پرسپولیس باید به اردوی تیم ملی بپیوندند و روزهای زیادی را در کنار بقیه بازیکنان ملی‌پوش داخلی بگذرانند، کمی سر و صدا به راه افتاد.

پرسپولیسی‌ها امروز غرولندهایی به زبان آورده‌اند که نشان می‌دهد از مسیری که برای آنها در نظر گرفته شده تا به بازی الهلال برسند راضی نیستند. از نگاه برخی هواداران پرسپولیس، تنها یک بازیکن که وحید امیری باشد در فهرست اصلی تیم ملی جای دارد و بهتر است کادر فنی تیم ملی به بازی پرسپولیس و الهلال نیز به چشم یک بازی ملی نگاه کند و اجازه دهد بازیکنان ملی‌پوش پرسپولیس مدت بیشتری در خدمت باشگاهشان بمانند.

با این همه پرسپولیس با اینکه قانونا می‌تواند سه روز مانده به روزهای فیفا، بازیکنانش را در اختیار سرمربی تیم ملی بگذارد اما فعلا که اعتراض محکمی به وضعیت موجود و تقویم تیم ملی نداشته است. بر خلاف روزهایی که آتش اختلاف بین کیروش و برانکو به خاطر همین موضوع شعله‌ور شد، به نظر می‌آید یحیی و اسکوچیچ سعی دارند از حاشیه‌های خانه‌خراب‌کُن اینچنینی بپرهیزند، حتی اگر از روند کلی تمرینات خود و تداخل برنامه‌های آماده‌سازی تیم ملی و پرسپولیس ناراحت باشند.

در عین حال هفته بعد قرار است اردوی تیم ملی آغاز شود و باید تا آن موقع منتظر ماند و دید که این خویشتنداری باز هم ادامه پیدا می‌کند یا نارضایتی پرسپولیسی‌ها بروز خواهد کرد؟

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی