تیتر امروز

برهوت فرهنگ در نمایشگاه کتاب تهران
گزارش خبرنگار دیدارنیوز از دومین روز نمایشگاه

برهوت فرهنگ در نمایشگاه کتاب تهران

سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در حالی برگزار می‌شود که خبرنگار دیدارنیوز حال و هوای متفاوت این نمایشگاه را روایت کرده؛ پس این گزارش جالب را بخوانید.
تولید و تامین دارو مهم است یا ورود به موضوع رعایت پوشش در داروخانه‌ها؟
دیدار بررسی می‌کند

تولید و تامین دارو مهم است یا ورود به موضوع رعایت پوشش در داروخانه‌ها؟

در حالیکه معضل کمبود برخی دارو‌ها برای بیماران خاص در کشور مرتفع نشده؛ خبر تخصیص دارو به داروخانه‌ها به شرط رعایت حجاب چند روزی است موضوع رسانه ها شده و دیدار هم تحلیلی بر این موضوع دارد.

اشتباه عجیب بارسلونا در مورد ممفیس دیپای

در قرارداد ممفیس دیپای هیچ بند تمدیدی برای سال سوم قرارداد وجود ندارد.

کد خبر: ۱۰۹۷۸۶
۱۶:۳۰ - ۰۴ مهر ۱۴۰۰

اشتباه عجیب بارسلونا در مورد ممفیس دیپای

دیدارنیوز -  ممفیس دیپای در پایان فصل گذشته بازیکن آزاد بود و دیگر تعهدی به لیون نداشت. ستاره هلندی با درخواست مستقیم رونالد کومان به بارسلونا پیوست و باشگاه کاتالان اعلام کرد که قرارداد او دو ساله و تا ۲۰۲۳ است. کمی بعد ادعا شد که در قرارداد دیپای بند یک جانبه برای تمدید تا ۲۰۲۴ نیز گنجانده شده است، اما امروز مونددپورتیوو گزارش داد که چنین بندی در قرارداد وجود ندارد.

در واقع طی مذاکرات بارسلونا با ایجنت دیپای، تمامی توافقات برای گنجانده شدن این بند صورت گرفته بود و به بارسا اجازه می‌داد تا ۳۱ دسامبر ۲۰۲۲ قرارداد دیپای را یک‌جانبه تمدید کند، اما پای بستن قرارداد، در نهایت این بند گنجانده نمی‌شود.
مشخص نیست که این یک اشتباه سهوی بوده یا در نهایت بارسلونا آگاهانه از آن صرفنظر کرده، اما بارسا حالا مجبور است در پایان همین فصل، بار دیگر با دیپای وارد مذاکره شود چرا که او تابستان ۲۰۲۳ بازیکن آزاد خواهد بود.
دیپای تا به اینجای فصل توانسته ۲ گل برای بارسلونا بزند.

منبع: ورزش 3
برچسب ها: بارسلونا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی