تیتر امروز

رستوران بزنیم؟!
بازار کار و آینده رستوران داری

رستوران بزنیم؟!

در هر قسمت از پریسکوپ ۲ مهمان داریم که یکی علاقه‌مند و دیگری متخصص در یک مسیر شغلی است که در قالب گفت‌وگو آینده آن حرفه را به چالش می‌کشیم.

رونالدو شغل بعدی خود را مشخص کرد: ورود به دنبال مربی‌گری

کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی باشگاه منچستریونایتد بعد از بازنشسته شدن در دنبال مستطیل سبز به سراغ شغل مربی‌گری خواهد رفت.

کد خبر: ۱۰۹۷۶۳
۱۳:۰۰ - ۰۴ مهر ۱۴۰۰

رونالدو شغل بعدی خود را مشخص کرد: ورود به دنبال مربی‌گری

دیدارنیوز - کریستیانو رونالدو در سال ۲۰۰۹ و بعد از سپری کردن شش سال درخشان از منچستریونایتد جدا شده و در ادامه راهی تیم هایی، چون رئال مادرید و یوونتوس شد. بعد از ۱۳ سال، ستاره پرتغالی در تابستان امسال دوباره به پیشنهاد منچستریونایتد پاسخ مثبت داده و لباس این تیم را در سن ۳۶ سالگی به تن کرد. اوله گونار سولسشر، سرمربی جوان یونایتد چندی قبل اطمینان داد که رونالدو می‌تواند تا ۴۰ سالگی به بازی در بالاترین سطح ادامه دهد، اما این ستاره پرتغالی از همین حالا برای دوران بعد از خداحافظی از فوتبال نیز برنامه ریزی کرده است.

نشریه سان مدعی شد رونالدو به ورود به عرصه مربیگری علاقمند بوده و قصد دارد کار خود را از باشگاه منچستریونایتد و رده‌های پایین‌تر آغاز کند. در واقع رونالدو اینگونه هم به هدایت کریستیانو جونیور، فرزند ۱۱ ساله خود در سن رشد پرداخته و هم الفبای مربیگری را از رده پایه به خوبی یاد می‌گیرد.

بسیاری از بازیکنان سابق یونایتد دوران مربیگری خود را در این باشگاه آغاز کرده اند و رونالدو نیز تصور می‌کند این تصمیم می‌تواند برنامه خوبی برای شروع فصل بعدی دوران حرفه‌ای او باشد. رونالدو در دوران حضور خود در مستطیل سبز زیر نظر سرمربیان بزرگی، چون سرالکس فرگوسن، کارلو آنچلوتی و زین الدین زیدان بازی کرده و می‌خواهد در عرصه مربیگری به افتخارات بزرگی دست پیدا کند.

منبع: ورزش 3
برچسب ها: رونالدو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی