تیتر امروز

حمله ایران به اسرائیل/ یمن به ایران تبریک گفت/ بررسی تنش‌ها در کابینه اردوغان
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ یمن به ایران تبریک گفت/ بررسی تنش‌ها در کابینه اردوغان

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شب گذشته (شنبه ۲۵ فروردین) حملات پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام داد.
گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)
مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه

گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)

در ادامه مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه درباره «گفتمان نظام سلطه جهانی» که سه قسمت قبلی را در دیدارنیوز خواندید، در قسمت چهارم و پایانی می‌توانید پاسخ...
جنگ ایران و اسرائیل؛ دور سوم ما را به جا‌های باریکی می‌کشاند/ ژئوپولتیک منطقه به نفع ما نیست
کارشناس روابط خارجی در گفت‌وگو با دیدارنیوز، علل و عواقب جنگ بین ایران و اسرائیل را بررسی کرد

جنگ ایران و اسرائیل؛ دور سوم ما را به جا‌های باریکی می‌کشاند/ ژئوپولتیک منطقه به نفع ما نیست

بر خلاف غالب پیش‌بینی‌ها، ایران به اسرائیل حمله موشکی و پهپادی مستقیم کرد، حمله‌ای که ممکن است پیامد‌هایی برای ایران به همراه داشته باشد. آنچه می‌خوانید نظر سید علی بیگدلی کارشناس روابط خارجی...

ماجرای سرقت ۱۰۰ میلیارد تومانی در غرب تهران چه بود؟

سارقانی که با ورود به آپارتمانی در غرب تهران و تخریب گاوصندوق داخل خانه، ۱۰۰ میلیارد تومان طلا، جواهر و ارز به سرقت برده بودند به دام پلیس افتادند.

کد خبر: ۱۰۹۷۲۸
۱۰:۱۰ - ۰۴ مهر ۱۴۰۰

ماجرای سرقت ۱۰۰ میلیارد تومانی

دیدارنیوز ـ اواخر شهریور امسال مردی وحشتزده با پلیس تماس گرفت و خبر از دستبرد دزدان به خانه‌اش داد. این مرد می‌گفت که سارقان زمانی که وی و خانواده‌اش در خانه حضور نداشتند، وارد آپارتمان آن‌ها شده و با تخریب گاوصندوق، ۱۰۰ میلیارد تومان طلا، جواهر و ارز دزدیده‌اند.

به‌دنبال تماس این مرد، تیمی از مأموران کلانتری ۱۳۷ راهی محل حادثه شدند. بررسی‌ها آغاز و معلوم شد که دزدان با زیرنظر گرفتن این آپارتمان و اطمینان از اینکه کسی داخل خانه نیست، اقدام به تخریب قفل در کرده و پس از ورود به آنجا سراغ گاوصندوق رفته‌اند. تحقیقات نشان می‌داد که دزدان با استفاده از ابزاری که در اختیار داشتند در داخل خانه شروع به تخریب گاوصندوق کرده و پس از آن موفق شده‌اند همه محتویات داخل آن را سرقت کنند.

با این اطلاعات، تحقیقات برای شناسایی و دستگیری سارقان آغاز شد. مأموران پلیس با بررسی‌های تخصصی و بازبینی دوربین‌های مداربسته آن حوالی به نخستین سرنخ‌ها دست یافتند. آن‌ها که موفق شده بودند خودروی سارقان را شناسایی کنند، به ردگیری‌های تخصصی ادامه دادند و در نهایت به مرد جوانی رسیدند که بررسی سوابق او نشان می‌داد یک سارق سابقه‌دار است و پیش از این ۴ بار به اتهام سرقت منزل دستگیر شده و به زندان افتاده است.

شواهد نشان می‌داد که این مرد یکی از اعضای باند سرقت ۱۰۰ میلیارد تومانی است و در ادامه قاضی پرونده دستور بازداشت او را صادر کرد. درحالی‌که حدود یک هفته از این سرقت گذشته بود، مأموران موفق شدند مخفیگاه او را در غرب تهران شناسایی و آنجا را محاصره کنند. سارق سابقه‌دار در یک عملیات ضربتی به دام پلیس افتاد و در بازرسی مخفیگاه او، بیش از یک‌میلیارد تومان از طلا‌های سرقت شده از خانه شاکی کشف شد.

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای، رئیس پلیس پیشگیری تهران با بیان این خبر گفت: متهم دستگیر شده در بازجویی‌ها به سرقت میلیاردی با همدستی ۲ نفر از دوستانش اعتراف کرد و مدعی شد که بعد از سرقت بخشی از اموال مسروقه را به مالخران فروخته‌اند.

وی ادامه داد: بررسی‌ها نشان می‌دهد که متهم و همدستانش همگی از دزدان سابقه‌دار در زمینه سرقت از منزل هستند که به غیر از سرقت از خانه مالباخته، چندین سرقت دیگر در محدوده غرب و شمال‌غرب تهران رقم زده‌اند.

برچسب ها: حوادث
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی