تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

ستاره جداشده استقلال با نفوذ سردار آجورلو برمی‌گردد

سردار آجرلو در یکی از بندهای متنی که درباره برنامه‌هایش برای استقلال منتشر کرد نوشت که این استقلال باید تقویت شود.

کد خبر: ۱۰۹۷۱۱
۰۸:۴۶ - ۰۴ مهر ۱۴۰۰

ستاره جداشده استقلال با نفوذ سردار آجورلو برمی‌گردد

دیدارنیوز - با توجه به تغییر و تحولات رخ داده در جمع بازیکنان استقلال و اینکه فرهاد مجیدی سرمربی این تیم بابت جدا شدن برخی مهره‌های تاثیرگذار تیمش ابراز نگرانی و البته ناراحتی کرده بود، سردار مصطفی آجرلو مدیرعامل جدید باشگاه استقلال به موضوع بازگرداندن برخی از ستاره های جدا شده از این تیم به شکل جدی فکر می کند.

شنیده ها از منابع مطلع در باشگاه استقلال حاکی از این است که مدیرعامل جدید علاوه بر حفظ فرشید اسماعیلی و محمد رشید مظاهری در جمع بازیکنان فصل جدید استقلال در نظر دارد مسعود ریگی را هم به این تیم برگرداند و قراردادش را تمدید کند.

این در حالی است که مسعود ریگی پس از جدا شدن از استقلال طی مصاحبه ای اعلام کرد که هرطوری خواسته با باشگاه کنار بیاید اما مددی مدیر عامل وقت شرایط وی را نپذیرفته و در نهایت مجبور شده از استقلال جدا و به باشگاه سپاهان بپیوندد.

یکی از افراد آگاه در باشگاه استقلال در این باره که آیا ممکن است مسعود ریگی از سپاهان جدا شده و دوباره به استقلال برگردد به خبرورزشی گفت: «با توجه به اینکه قرارداد مسعود ریگی هنوز در هیئت فوتبال استان اصفهان ثبت نشده می‌توان با رایزنی و مذاکره با محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان مبلغی بابت رضایتنامه مسعود ریگی پرداخت و او را به استقلال برگرداند».

ریگی طی این مدت تمرینات بدنسازی خود را زیر نظر محرم نویدکیا انجام داده و باید دید سرمربی تیم سپاهان راضی به این امر می‌شود یا نه! مسعود ریگی ابتدای فصل نوزدهم لیگ برتر از باشگاه شهرخودرو جدا شده و توسط آندره آ استراماچونی به استقلال آمد.

برچسب ها: استقلال
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
1
1
لطفا بخوانید : باسلام اگر کسی در توانش هسش به این شماره کارت هر مبلغی می‌تونه کمک کنه 6104337899619355 مددجو بهزیستی هستم در توانم نیست اجاره خونه میدم و.. این هم کد ملی من 0493406883 کد ستاره. چهار مربع از گوشی بزنین گزینه بهزیستی می‌توانید استعلام کنیداجرتون با خدا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
0
4
آخه این چه خبر فیکی هست منتشر می کنید یارو قراداد بسته
لونگ پاره کن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
0
0
واقعا حیف بود البته اونقدر هم بازیکن بزرگی نبود سطح اول اما وظیفه خوب انجام میداد می‌جنگید تعصب داشت. پولی ک گرفت هم هلالش باشه اگر برگرده خیلی خوبه میش فرمانده
F
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
0
0
سلام سرپرست خانوار ۴نفری هستم نیازمند کمک. تحت حمایت هیچ ارگانی نیستم.همسرم بیمارهست شرایط زندگی باسختی میگزرد حتی در تهیه وسایل مورد نیاز مدرسه ۲فرزندم عاجز موندم هرکسی میتواند هرچقدر کمک جهت خشنودی خداوند بکند جای دوری نمیرود ممنون میشم شماره کارت 6037697452919670.شرمندگی پیش زن و فرزند نصیب هیچکسی نشود.امین. هرچقدر کمک بشود سپاسگزارم.
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی