تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

برای ورود به کدام کشورها باید واکسن آسترازنکا تزریق کرد؟

در ایران واکسن‌های سینوفارم، آسترازنکا، اسپوتنیک و بهارات برای واکسیناسیون کرونا استفاده شده‌اند. اما کشورهای مختلف همه واکسن‌ها برای پذیرش مسافران قبول نمی‌کنند. برای ورود به کدام کشورها باید واکسن آسترازنکا تزریق کرد؟

کد خبر: ۱۰۹۶۹۴
۱۷:۴۷ - ۰۳ مهر ۱۴۰۰

 

با واکسن آسترازنکا به کدام کشورها می توان سفر کرد؟

دیدارنیوز: با تولید واکسن‌های فایزر، سینوفارم، آسترازنکا، جانسون اند جانسون و اسپوتینک وی دنیا از دست ویروس کرونا خلاصی یافت و با بازگشت همه به زندگی عادی و زمزمه باز شدن مرز‌های کشور‌ها حالا صحبت سر این  است که کسانی که واکسن زده اند با چه واکسنی می‌توانند به چه کشور‌هایی سفر کنند.

واکسن استرازنکا جزء واکسن‌های پرطرفدار دنیا بعد از فایزر و مدرنا و حتی جانسون اند جانسون است و کشور‌های اتریش، بلژیک، بلغارستان، کرواسی، فنلاند، فرانسه، آلمان، یونان؛ مجارستان، ایسلند، ایرلند، لتونی، هلند، رومانی، اسلوونی، اسپانیا، سوئد و سوئیس در حال حاضر میزبان کسانی هستند که این واکسن را تزریق کرده باشند.


بیشتر بخوانید: با سینوفارم به کدام کشورها می‌توانیم سفر کنیم؟


کشورهای دیگر هم تا حدودی محدودیت ها را برداشته اند و بر اساس واکسن های دریافتی میزبان گردشگران هستند؛ به‌رغم توصیه کمیسیون اتحادیه اروپا برای کاهش محدودیت‌ها به‌منظور احیای صنعت گردشگری و ورود گردشگران واکسینه‌شده، این کمیسیون با توجه به نرخ شیوع بیماری کشورهای مبدا را از لحاظ میزان خطر طبقه‌بندی کرده است و ملاحظاتی را در نظر دارد.

به‌عنوان نمونه، مسافرانی از مبدا کشورهایی که در آن‌ها مجموع موارد جدید ابتلا به کرونا در ۱۴ روز گذشته بین ۱٫۵ تا ۳ نفر در ۱۰۰۰ نفر است ، ملزم به ارائه پاسخ منفی تست PCR با اعتبار ۷۲ ساعت پیش از ورود هستند و در صورت عدم ارائه این گواهی، به‌مدت ۱۴ روز مشمول قرنطینه می‌شوند. در دستورالعمل کمیسیون اتحادیه اروپا، کودکان زیر ۶ سال از شرط آزمایش PCR معاف هستند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی