تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل درباره ایران/ ماشین کشتار نتانیاهو همچنان قربانی می‌گیرد
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل درباره ایران/ ماشین کشتار نتانیاهو همچنان قربانی می‌گیرد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

بمب نقل و انتقالات بعدی را چلسی می ترکاند

در انگلیس ادعا می کنند که چلسی قصد دارد ماتیاس ده لیخت ستاره هلندی یوونتوس را با مبلغی نجومی جذب کنند.

کد خبر: ۱۰۹۶۹۱
۱۶:۰۲ - ۰۳ مهر ۱۴۰۰

بمب نقل و انقالات بعدی را چلسی می ترکاند

دیدارنیوز - چلسی در انتقالات تابستانی ۲۰۲۱ قصد تقویت خط دفاعی خود را داشت، ولی نتوانست جولز کُنده مدافع فرانسوی سویا را به خدمت بگیرد. رومن آبراموویچ مالک چلسی در نهایت رضایت داد که تیمش با همین داشته‌های دفاعی وارد فصل ۲۲-۲۰۲۱ شود، ولی از آنجایی که آنتونیو رودریگر مدافع آلمانی چلسی در پایان فصل قراردادش به اتمام می‌رسد و تمایلی هم برای تمدید از خود نشان نداده، نیاز به جذب جانشین برای او حیاتی است.

برای این مهم، چلسی قصد جذب ماتایس دی لیخت را دارد. مدافع هلندی دو سال پیش با ۷۵ میلیون یورو از آژاکس به یوونتوس پیوست، ولی در این مدت،  یکی از سوژه‌های انتقادی همیشگی رسانه‌های ایتالیایی بوده است. او همچنان جایگاهی ثابت در یووه ندارد. دی لیخت فصل جاری در ۴ بازی به میدان رفته و به اسپتزیا و مالمو گل هم زده، ولی در دو بازی مهم فصل برابر میلان و ناپولی روی نیمکت حضور داشت.

در قرارداد دی لیخت با یووه بند جدایی ۱۲۰ میلیون یورویی وجود دارد که از تابستان ۲۰۲۲ قابل فعال شدن است و طبق ادعای میرر، چلسی قصد دارد این بند را فعال کند. در این صورت دی لیخت گران‌ترین مدافع تاریخ فوتبال خواهد شد و البته می‌تواند اطمینان داشته باشد که در چلسی به وی جایگاهی ثابت تعلق خواهد گرفت.

برچسب ها: چلسی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی