تیتر امروز

حزب الله به اسرائیل هشدار داد؛ ایران را تحریک نکنید
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

حزب الله به اسرائیل هشدار داد؛ ایران را تحریک نکنید

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

حکم اعدام برای قاچاقچی دختران ایرانی

شهروز سخنوری، ملقب به الکس بر اساس رأی صادره از یکی از شعب دادگاه انقلاب به اعدام محکوم شد. این رأی بدوی و قابل فرجام‌خواهی در دیوان‌عالی کشور است.

کد خبر: ۱۰۹۶۳۷
۱۲:۴۹ - ۰۳ مهر ۱۴۰۰

حکم اعدام برای شهروز سخنوری

دیدارنیوز ـ رأی بدوی در خصوص اعضای پرونده موسوم به «الکس» که با اقدامات صورت گرفته دست به قاچاق بین‌المللی انسان می‌زدند صادر شد. بر اساس رأی دادگاه، متهم ردیف اول و دوم پرونده به اعدام محکوم شدند.

همچنین بر اساس رأی دادگاه، ۵ نفر دیگر از اعضای این پرونده به تحمل ۱۵ سال حبس محکوم شدند. گفتنی است؛ رأی دادگاه بدوی است و قابل فرجام‌خواهی در دیوان‌عالی کشور است.

شهروز سخنوری، ملقب به الکس سرکرده یک شبکه بین‌المللی تبهکاری است که به مدت ٣ سال و با توجه به ارتباطات گسترده خود در کشور‌های مختلف، با سازماندهی باند‌های فحشا و منکرات اقدام به قاچاق انسان به خارج از کشور کرده و عملیات‌های گسترده‌ای را در ارتباط با این عمل مجرمانه غیرانسانی انجام می‌داد.

فعالیت‌های مجرمانه این باند تبهکاری تحت رصد قرار گرفته و پس از انجام هماهنگی‌های لازم با پلیس اینترپل، الکس، سرکرده این باند جنایتکار را در مالزی دستگیر و به کشور منتقل کرد.

برچسب ها: حوادث
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی