تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

رئیس هیئت مدیره استقلال به مقام بالاتر می‌رود؟

علی‌اصغر ملکیان رئیس هیئت مدیره پیشین استقلال یکی از گزینه‌های جانشینی علینژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی کشور است.

کد خبر: ۱۰۹۶۳۶
۱۲:۴۵ - ۰۳ مهر ۱۴۰۰

رئیس هیئت مدیره استقلال به مقام بالاتر می‌رود؟

دیدارنیوز - از زمانی که حمید سجادی توانست از مجلس شورای اسلامی رای اعتماد بگیرد و سکاندار ورزش کشور شود حدود یک ماه می‌گذرد. در این مدت گمانه‌زنی‌های زیادی در خصوص معاونان وی در وزارت ورزش شده است که تا به امروز هیچ کدام از آنها شکل اجرایی به خود نگرفته است.

یکی از مهمترین معاونت‌هایی که در خصوص آن گمانه‌زنی‌های زیادی صورت گرفت معاونت توسعه ورزش قهرمانی است. برای این سمت افراد مختلفی همچون محمد پولادگر، حسن رنگرز، علی رغبتی و... مطرح شد که این روزها گزینه دیگری هم به این گزینه‌ها اضافه شده است.

شنیده می‌شود علی اصغر ملکیان، رئیس سابق هیئت مدیره باشگاه استقلال که از سمت خود در این باشگاه استعفا کرد به عنوان گزینه معاونت توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش مطرح شده است. باید دید در نهایت این مسئله رنگ واقعیت به خود می‌گیرد یا خیر؛ اما با توجه به اوضاع نابسامان بسیاری از فدراسیون‌ها و بلاتکلیفی آنها واجب و ضروری است که هر چه زودتر معاونت ورزش قهرمانی وزارت ورزش انتخاب شود تا حداقل در فاصله کمتر از یکسال تا بازی‌های آسیایی بتوان به این نابسامانی‌ها رسیدگی شود و فدراسیون‌ها اوضاع بهتری پیدا کنند.

منبع: میزان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی