تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

مسی و نیمار رهبران حاشیه‌ساز پاری‌سن ژرمن: دوناروما در فکر ترک پاریس

به نظر می‌رسد لیونل مسی و نیمار و دیگر ستارگان آمریکای جنوبی درخواست کردند تا ناواس در ترکیب اصلی دروازه قرار بگیرد و از دوناروما استفاده نشود.

کد خبر: ۱۰۹۶۰۲
۱۰:۰۵ - ۰۳ مهر ۱۴۰۰

مسی و نیمار

دیدارنیوز - جان لوئیجی دوناروما محصول آکادمی فوتبال میلان است، ولی در پایان فصل تصمیم گرفت تا قراردادش را تمدید نکند و به پیشنهاد دستمزد بالاتر پی اس جی پاسخ مثبت داد. بهترین گلر یورو ۲۰۲۰ که با ایتالیا قهرمانی را جشن گرفت، در پی اس جی ذخیره کیلور ناواس است. ۹ بازی در فصل جدید به انجام رسیده و دوناروما تنها در دو بازی فیکس بوده و هفت بازی را از روی نیمکت تماشا کرده است.

مینو رایولا ایجنت دوناروما اخیرا گفت که خیالش راحت و است و اطمینان دارد که دوناروما به زودی گلر اول پی اس جی خواهد شد، ولی فعلا به نظر نمی‌رسد ناواس جایگاه خود را از دست بدهد.

دوناروما پس از حضور در بازی برابر کلرمون، دو بازی متوالی مقابل لیون و متز را روی نیمکت نشست. او از یوونتوس هم پیشنهاد داشت، ولی با بازگشت مکس آلگری، این مربی ترجیح داد روی شزنی حساب کند و دوناروما هم قید یوونتوس را زد. کوریره دلو اسپورت در مورد نیمکت نشینی‌های دوناروما ادعای جالبی را مطرح کرده است. اینکه بازیکنان آمریکای لاتین پی اس جی و در راس شان لیونل مسی و نیمار،  حامی شماره یک کیلور ناواس هستند.

آنخل دی ماریا،  لئاندرو پاردس، مارکینیوش، نیمار، سرخیو راموس و لیونل مسی رابطه‌ای صمیمانه با کیلور ناواس دارند و با اینکه هیچکدام شان مشکلی با دوناروما ندارند و علیه وی نیستند، ولی ترجیح می‌دهند کیلور گلر شماره یک پی اس جی باشد و مائوریسیبو پوچتینو به عنوان سرمربی نیز ترجیح داده با مدیریت صحیح رختکن، مانع هرگونه اختلاف و حاشیه سازی شود. به همین دلیل ناواس فعلا گلر اول است و دوناروما چاره‌ای ندارد جز اینکه با این شرایط کنار بیاید.

منبع: ورزش 3
برچسب ها: لیونل مسی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی