تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

تفاهم نامه چهارگانه برای کاهش صدمات اجتماعی

کد خبر: ۱۰۹۵۳۳
۰۰:۰۱ - ۰۲ مهر ۱۴۰۰

 

تفاهم نامه چهارگانه(سازمان های مداخله گر در موارد آسیب های اجتماعی) نوشته شد

 

به گزارش روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی گیلان، تفاهم نامه چهارگانه با هدف کاهش صدمات بر اقشار در معرض آسیب و آسیب دیده اجتماعی خصوصا(زنان، کوکان و سالمندان) بین 4 ارگان مربوطه نوشته و لازم الاجرا شد.

طرفین این تفاهم نامه اداره کل بهزيستي استان، فرماندهی انتظامی استان، مرکز اورژانس پیش بیمارستانی گیلان و سازمان آتش‌نشانی هستند. 

بر اساس این تفاهم نامه به منظور کاهش آسیب های اجتماعی، روند رسیدگی بر فوریت های اجتماعی تسریع خواهد یافت و ارتباط و تعامل دستگاه های مرتبط افزوده خواهد شد.

تسریع و تسهیل در برخورداری از افراد در معرض آسیب و آسیب دیده اجتماعي از خدمات اجتماعی از دیگر مفاد این تفاهم نامه می باشد.

 

روابط عمومی اورژانس گیلان

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی