تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

ساعت کاری بانک‌ها در نیمه دوم سال اعلام شد

طبق اعلام مسئولان بانکی، ساعت کاری بانک‌های کشور در نیمه دوم سال جاری تغییری نداشته است.

کد خبر: ۱۰۹۵۰۳
۱۱:۴۰ - ۰۱ مهر ۱۴۰۰

ساعت کاری بانک‌ها

دیدارنیوز ـ محمدرضا جمشیدی - دبیر کل کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی - در نامه‌ای به مدیران عامل بانک‌ها اعلام کرد: ساعت فعالیت بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی در نیمه دوم سالجاری نسبت به گذشته تغییری نداشته و کماکان در روز‌های شنبه تا چهارشنبه از ۷:۳۰ الی ۱۴:۳۰ و روز‌های پنج‌شنبه تا ساعت ۱۲:۳۰ خواهد بود و پذیرش مشتریان می‌تواند از ساعت ۸ بامداد شروع شود.

علاوه براین، علیرضا قیطاسی_ دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی و نیمه دولتی نیز گفت: شعب بانک‌ها در سراسر کشور از اول مهرماه ۱۴۰۰ روز‌های شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۳:۳۰ و روز‌های پنجشنبه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۲:۳۰ آماده ارائه خدمت به مراجعه کنندگان هستند.

وی افزود: هرگونه تغییر در ساعت فعالیت کارکنان دستگاه‌های اجرائی اعم از ملی و استانی صرفاً با تصویب ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا خواهد بود.

منبع: ایسنا
برچسب ها: بانک
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی