تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

استارت کیروش با مصر در آغاز مسیر جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

کارلوس کیروش سرمربی پیشین تیم ملی ایران که این روز‌ها هدایت تیم ملی مصر را بر عهده گرفته مسیر مصر را برای رسیدن به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر استارت می‌زند.

کد خبر: ۱۰۹۴۱۹
۱۳:۲۶ - ۳۱ شهريور ۱۴۰۰

استارت کیروش با مصر

دیدارنیوز - پس از انتخاب کارلوس کی روش به عنوان سرمربی جدید تیم ملی مصر، علاقه‌مندان به این کشور امید زیادی دارند تا بتوانند با جبران امتیازات از دست رفته، خود را به عنوان صدرنشین گروه راهی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر کنند.

در همین راستا و بر اساس اعلام فدراسیون فوتبال مصر تیم ملی این کشور هفته آینده اردوی آماده‌سازی خود را با هدایت کارلوس کی‌روش در اسکندریه آغاز می‌کند و در اولین بازی تدارکاتی روز ۳۰ سپتامبر (هشتم مهر) میزبان تیم ملی لیبریا خواهد بود.

تیم ملی فوتبال لیبریا در گروه C از رقابت‌های مقدماتی جام جهانی با نیجریه، کیپ ورد و جمهوری آفریقای مرکزی همگروه است و با ۳ امتیاز از ۲ بازی ابتدایی خود، در رده دوم قرار دارد.

تیم ملی مصر بعد از این مسابقه تدارکاتی برای انجام دو بازی حساس و مهم از مرحله مقدماتی رقابت‌های جام جهانی برابر لیبی صدرنشین آماده می‌شود که روز‌های ۸ و ۱۱ اکتبر (۱۶ و ۱۹ مهر) به صورت رفت و برگشت برگزار خواهند شد. هم اکنون لیبی با ۶ امتیاز از ۲ بازی صدرنشین است و مصر با ۴ امتیاز در جایگاه دوم ایستاده است. پیروزی شاگردان کی روش در این دو بازی، می‌تواند تضمین کننده صعود آن‌ها به مرحله پایانی مقدماتی جام جهانی باشد.

منبع: ورزش 3
برچسب ها: کارلوس کیروش
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی