تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

زنگ خطر برای امیر قلعه نویی؟

پس از محرومیت سه ماهه امیر قلعه‌نویی از هدایت گل گهر سیرجان در لیگ برتر، حالا خبر می‌رسد مدیریت باشگاه به دنبال تغییر کادرفنی خود است.

کد خبر: ۱۰۹۴۰۷
۱۲:۱۴ - ۳۱ شهريور ۱۴۰۰

زنگ خطر برای  امیر قلعه نویی؟

دیدارنیوز - از همان روزی که کمیته انضباطی امیرقلعه نوعی را به مدت سه ماه از همراهی تیم گل گهر سیرجان محروم کرد، شایعه‌ تایید نشده‌ای در مورد محرومیت نانوشته او و احتمال قطع همکاری اش با گل‌گهر شنیده می شد اما هیچگاه یک خبرگزاری یا رسانه رسمی به این شایعه نپرداخت تا اینکه امروز خبرگزاری قوه قضاییه از قول مدیرعامل باشگاه گل‌گهر نوشت ۳ ماه محرومیت زیاد است و باید چاره ای اندیشید!


بیشتر بخوانید: همسر مهدی قایدی با این فیلم منشوری دیگر قصد بازگشت به ایران ندارد


شبی که گل گهر سیرجان در جام حذفی مغلوب استقلال شد امیر قلعه نوعی که هفته قبل تیمش در لیگ برتر شانس گرفتن سهمیه را با اشتباه داوری از دست داده بود شاکی از پنالتی اعلام شده به سود استقلال، حرف هایی زد که از آن بوی محرومیت می‌ آمد. قلعه‌نویی فردای آن روز تلاش کرد برچسب سیاسی را از حرفهای خود پاک کند و بگوید هر آنچه گفته مربوط به ظلم هایی بوده که در فوتبال دیده است اما همان حرف ها امیر قلعه نویی را در جلسه کمیته انضباطی که روایت های عجیبی از آن به گوش می رسد به ۳ ماه محرومیت از فوتبال محکوم کرد. امیر قلعه‌نویی از اینجا به بعد دو راه داشت راه اول این بود که به کمیته انضباطی نامه بزند و از آنها بخواهد نیمی از محرومیتش را تعلیقی کنند اما او به هوای اینکه در کمیته استیناف حکم شکسته خواهد شد، پرونده را به کمیته استیناف برد و آنجا هم اتفاق تازه‌ای رخ نداد و ۳ ماه محرومیت امیر قلعه نوعی پابرجا ماند.

در همین گیر و دار شایعه شده بود اگر امیر قلعه نوعی نتواند محرومیت خود را نصف کند، باشگاه گل‌گهر سیرجان او و کادر فنی اش را کنار می‌گذارد و سراغ یک مربی دیگر می رود. قلعه نویی برای جلوگیری از ترویج این شایعه و گسترش آن در جامعه فوتبال بلافاصله مجتبی سرآسیابی را به کادر فنی خود اضافه کرد. او و دستیار اولش سعید الهویی در آغاز لیگ محروم هستند و با اضافه شدن مجتبی سرآسیابی اینگونه به نظر می رسید که گل گهر می خواهد فصل را با این مربی آغاز کند و امیر قلعه‌نویی و الهویی از روی سکو به هدایت تیم بپردازند.

شایعه همکاری باشگاه گل‌گهر سیرجان با جواد نکونام در صورت حل نشدن مشکل محرومیت امیر قلعه نوعی طی هفته‌های گذشته در محافل غیر رسمی دهان به دهان می چرخید اما امروز خبرگزاری میزان از قول اسفندیار پور مدیرعامل گل‌گهر نوشته به هر حال سه ماه محرومیت زیاد است و امیر قلعه نوعی در تلاش است این محرومیت را کم کند و باید ببینیم چه پیش می آید!

 اما اگر این اتفاق رخ ندهد چه خواهد شد؟ خبرگزاری میزان پیش بینی کرده در این صورت امیر قلعه‌نوعی با گل‌گهر سیرجان قطع همکاری می‌کند و جواد نکونام سرمربی این تیم می شود. اینکه گل گهر بخواهد در صورت کنار گذاشتن امیر قلعه نوعی سراغ یک مربی برود که فرسنگ ها با قلعه‌نویی فاصله دارد و همه می دانند در سال های اخیر هیچگاه رابطه خوبی با قلعه نوعی نداشته، بیشتر شبیه به لجبازی با سرمربی فعلی گل گهر است.

شاید اگر خبرگزاری دیگری غیر از خبرگزاری قوه قضاییه این شایعه را تبدیل به خبر مکتوب می‌کرد خیلی راحت می‌شد از کنار آن به اسم بازارگرمی یا شنیده ها عبور کرد.

به هر حال این خبرگزاری مدعی است گل گهر در مورد ادامه همکاری با امیر قلعه نوعی دچار تردید شده است. باید منتظر واکنش رسمی باشگاه گل گهر و قلعه‌نویی به این روایت تازه باشیم. در تمام روزهایی که شایعه شده بود نکونام قرار است جای قلعه‌نویی را بگیرد هیچ یک از نزدیکان امیر در خصوص این موضوع هیچ صحبتی نکردند و تنها بین چند بازیکن که کاندیدای پیوستن به گل گهر بودند این زمزمه شنیده می‌شد که اگر با سلیقه قلعه نوعی به این تیم برویم و آن وقت نکونام سرمربی گل‌گهر شود تکلیف ما چه خواهد بود؟

شایعه حالا در حال تبدیل شدن به یک خبر است!

منبع: طرفداری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی