تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

ادعای پاشازاده: استعفای مددی قطعی نیست

معاون ورزشی استقلال بعد از آنکه استعفای مددی رسمی شد اعلام کرد استعفای مددی هنوز قطعی نیست.

کد خبر: ۱۰۹۳۹۳
۱۱:۳۲ - ۳۱ شهريور ۱۴۰۰

آب پاک پاشازاده

دیدارنیوز - مهدی پاشازاده بعد از خروج از باشگاه استقلال در جمع خبرنگاران گفت : هر سال در باشگاه مشکلات زیادی وجود دارد و سردرگم هستیم مشکلاتی که خیلی راحت با گفت و گو و تعامل حل می شود اما متاسفانه بعضی وقت ها کوتاه نمی آییم اگر همه به هواداران افتخار می کنیم پس به خاطر هواداران گذشت کنیم تا بتوانیم تیم بهتری بسازیم و به موفقیت برسیم و همچنین از حضور آقای فتح‌الله‌زاده در باشگاه بی اطلاع هستم.

پاشازاده افزود :مشکلات همیشه وجود داشتند و در ورزش یک امر طبیعی است حتی بارسلونا هم اکنون مشکلاتی دارد مهم این است که چطور مشکل را رفع کنیم، اگر مدیریت، هواداران و مربی با یکدیگر متحد باشند قطعا آن تیم به موفقیت خواهد رسید، تمام تلاشم را برای رفع مشکلات انجام خواهم داد.

پیشکسوت استقلال درباره استعفای احمد مددی افزود :حتما باید مدیرعامل جدید انتخاب بشود تا این استعفا قبول بشود هنوز صد در صد رفتن آقای مددی قطعی نیست اما ایشان استعفایشان را داده اند باید منتظر بمانیم تا مدیرعامل جدید انتخاب بشود.

مهدی پاشازاده معاون ورزشی استقلال گفت :به فرهاد مجیدی نامه زدیم تا به باشگاه مراجعه کنند و به صورت کتبی درخواست هایشان را به باشگاه ارائه دهند تا من و باشگاه استقلال هر چه سریع تر نیازهای ایشان را عملی کنیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی